Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 11 December 2008 17:37
Cred ca o lege asa ar trebui data ptr a sprijini producatorii , dar forma in care a fost data si modul in care vor sa o aplice de urgenta e cel mai prost mod posibil . Sunt o gramada de romani care deja au platit si au adus masini deci eur a plecat din tara si masinile sunt in tara . Ce se va intampla cu aceste, se vor umple parcarile cu masini neimatriculate neinregistrate care nu vor aduce nici un venit la buget. In loc sa permita ca ceea ce a fost adus in tara sa fie inamtriculat cu vechea taxa si tot ceea ce se va mai aduce sa li se impuna noua taxa ei mizeaza ca oamenii vor plati noua taxa ceea ce nu se va intampla ca e aberanta . In plus cei care au luat deja masinile nu mai au cu ce sa ia una noua deci nici o sansa sa deblocheze vanzarile de masini noi cu acestia. In concluzie Gurvenul si-a taiat singur sursa de venit reprezentant impozite si taxe pe masinile care sunt aduse deja in tara, si lasa ca parcarile din romania sa fie pline de masini cu numere provizorii care pas cu pas nu vor mai putea circula . BRAVO INCA O ORDONANTA GADITA CU PICIOARELE Cu stima
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!