No SSO cookie

Anul viitor va fi la fel de dificil ca si 2009 pentru industria auto, spune Ghosn

voteaza
(0/ 0)
Anul viitor va fi la fel de dificil ca si 2009 pentru industria auto, spune Ghosn
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Directorul executiv al Renault, Carlos Ghosn, estimeaza ca 2010 va fi "la fel de dificil ca 2009", in contextul in care criza din industria auto va continua sa afecteze acest sector, scrie Reuters.

 
 
Ghosn, care conduce si partenerul nipon al Renault, Nissan Motor Co, se asteapta ca Europa sa fie printre ultimele regiuni din lume care sa revina pe crestere, alaturi de Japonia.

Acesta a spus ca a vandut circa 180.000 de masini in iunie. De asemenea, Ghosn a spus ca grupul va incepe sa ramburseze creditul de 3 miliarde euro primit de la guvernul francez in 2009. Compania rivala PSA Peugeot Citroen a primit un credit identic din partea statului.


Renault a investit in Romania 1,5 miliarde de euro de la preluarea Dacia, in 1999, si are, in prezent, 18.000 de salariati, generand alte 130.000 de locuri de munca in industria pe orizontala.

Platforma de la Mioveni a devenit cel mai important centru de productie din cadrul grupului Renault, aici fiind concentrate o uzina vehicule, cu o capacitate de 350.000 unitati/an, o uzina mecanica specializata in productia de motoare, cutii de viteze si transmisii, si cel mai mare centru logistic din cadrul grupului Renault.

Din 2006 a fost deschis cel mai important centru de inginerie al grupului Renault din afara Frantei - Renault Technologie Roumanie. Centrul de design al acestuia este singurul deschis de un constructor in Europa Centrala si de Est, iar din 2010 va deveni functional, in perimetrul orasului Titu, si centrul de testare ale carui lucrari de constructie sunt in derulare.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2331 :: 21.32MB