No SSO cookie

Anul 2003 a fost cel mai bun an pentru Daewoo dupa 1995

voteaza
(0/ 0)
Anul 2003 a fost cel mai bun an pentru Daewoo dupa 1995
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Compania Daewoo Automobile România a obţinut un bilanţ excelent în anul 2003, înregistrând cele mai bune vânzări după anul 1995 şi depăşind vânzările din 2002 cu peste 10.300 de unităţi.

 
 
[poza1s]Astfel, cu peste 23.400 autoturisme vândute pe piaţa internă, anul trecut s-a depăşit recordul din anul 1998, de 22.376 autoturisme. Din volumul total al vânzărilor anului trecut, modelul Matiz deţine recordul cu peste 16.800 unităţi vândute, urmat de Cielo cu peste 5.300 unităţi. Volumul vânzărilor la Matiz în 2003 este de circa două ori mai mare faţă de 2002 şi depăşeste cu circa 4% suma vânzărilor la acest model în ultimii cinci ani. De altfel, numai vânzările Matiz de anul trecut depăşesc cu peste 25% volumul total al vânzărilor de automobile Daewoo în 2002 (13.095 unităţi). [poza2s]În mod corespunzător, cota de piaţă a autoturismelor Daewoo a crescut în anul 2003 la circa 22%. Pentru anul 2004, în condiţiile unei creşteri prognozate a vânzărilor de automobile pe piaţa internă, conducerea companiei Daewoo Automobile România speră să obţină o creştere a volumului vânzărilor cu peste 10%. Pentru atingerea acestor obiective, în primul trimestru al anului 2004 va începe producerea şi comercializarea modelului Cielo Euro 3, urmând ca până la sfârşitul anului 2004 şi celelalte două modele, Nubira şi Matiz, să fie echipate cu motoare Euro 3. Şi in anul 2004, prin sistemul naţional de centre de vânzari şi service, Daewoo Automobile va oferi clienţilor o livrare rapidă, servicii operative de calitate, garanţie 3 ani sau 100.000 km şi asistenţă tehnică rutieră non - stop.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1688 :: 18.66MB