No SSO cookie

ANALIZĂ COMPLETĂ: Opel Insignia GSi

voteaza
(0/ 0)
ANALIZĂ COMPLETĂ: Opel Insignia GSi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul model GSi depășește OPC, mai puternicul său predecesor, pe Nordschleife și va avea premiera mondială la Salonul Auto Internaţional de la Frankfurt de la mijlocul lunii septembrie.

 
 

GSi înseamnă „Grand Sport injection” și Insignia GSi continuă tradiția autovehiculelor sportive Opel. Primele modele care au stârnit emoții a fost Manta GSi și Kadett GSi (115 CP din 1,8 litri) în 1984. La numai patru ani, motorul de 2,0 litri DOHC cu 16 valve de pe Kadett 2.0 GSi 16v oferea 150 CP. Primul Astra oferea, de asemenea, o alternativă de 1,8 litri și 125 CP în Astra GSi. Au mai existat variante GSi pentru diferite generații de Corsa, începând cu Corsa A de 100 de CP (1988) care a devenit un model clasic râvnit. La finalul (provizoriu!) al seriei s-a aflat Corsa D, lansat în august 2012.

Noul Insignia GSi își va face debutul mondial la Salonul Auto Internaţional de la Frankfurt (14-24 septembrie 2017) și va fi disponibil pentru comenzi în Germania la mijlocul lunii octombrie.

opel-insignia-gsi-308383

 

Șasiul și aderența foarte bună în combinație cu tracțiunea integrală oferă o experiență de condus foarte plăcută și siguranță maximă. Noua transmisie automată cu opt trepte poate fi acționată cu ajutorul padelelor de pe volan, ca o mașină de curse, pentru a oferi o experiență de condus mai activă. Combinația dintre reducerea greutății, centru de greutate coborât și motor turbo de 2 litri este tipică pentru noua generație Insignia. Aceasta are ca rezultat un echilibru excelent și un raport putere-greutate deosebit de bun. Asemenea valori interioare merită un exterior special. Cu prize de aer cromate de mari dimensiuni la partea din față și un spoiler spate atrăgător care produce forța deportantă necesară pe puntea spate, exteriorul GSi se potrivește perfect cu performanțele sale. Scaunele sport tapisate cu piele (concepute special pentru GSi), volanul sport îmbrăcat în piele și pedalele din aluminiu adaugă tușele finale.

Reglajele fine, conform celei mai bune tradiții Opel, au dus la apariția celui mai eficient Insignia din toate timpurile, noul GSi având un comportament dinamic mai bun decât agilul Insignia Grand Sport. Un nivel nou al sportivității moderne caracterizat de o aderență extraordinară și nivel foarte ridicat de precizie: calități pe care fanii sedanurilor sportive de clasă medie le vor aprecia și care se regăsesc și în timpii înregistrați pe pistă. „Noul Insignia este în mod clar mai rapid pe un tur pe Nürburgring-Nordschleife decât mai puternicul Insignia OPC din generația anterioară”, a concluzionat după teste Volker Strycek, Director Autovehicule performante & Motorsport. Unul dintre motive este că GSi are cu 160 de kg mai puțin decât Insignia OPC 2.8 V6 Turbo cu care a fost comparat.

opel-insignia-gsi-agr-seats-306369

 

„Combinația dintre greutatea redusă - mai ales pe puntea față - centrul de gravitație coborât, manevrabilitatea, puterea mare oferită pe o plajă largă de turații și cea mai bună tracțiune îl face pe GSi atât de rapid” spune Strycek cu entuziasm. „Este eficiență pură. Aderența crescută este perfectă pentru Nordschleife și oferă în același timp plăcere de a conduce și siguranță pe drumurile publice.”

Ultimele retușuri pentru Insignia GSi au fost făcute pe legendarul circuit Nürburgring-Nordschleife. Aici, în Munții Eifel, Opel deține un centru de testări pentru autovehiculele performante pe care le produce. Inginerii Opel au dezvoltat un șasiu nou pentru GSi pe circuitul Nürburgring, cel pe care triplul campion de Formula 1 Jackie Stewart l-a denumit „Green Hell” (Iadul Verde). Arcurile mai scurte coboară GSi cu 10 milimetri și amortizoarele sport speciale reduc ruliul la minim. Frânele puternice Brembo cu patru cilindri (diametrul de 345 de milimetri) și direcția care era deja precisă au fost adaptate în consecință. Insignia GSi este echipat standard cu șasiul mecatronic FlexRide. Acesta adaptează amortizoarele și direcția în fracțiuni de secundă; de asemenea, unitatea de comandă recalibrează pedala de accelerație și modifică momentele de schimbare a treptelor de viteză în modul automat. Șoferul poate alege unul dintre modurile Standard, Tour sau Sport. În funcție de modul ales, direcția și răspunsul accelerației se modifică. Exclusiv pentru GSi este modul Competition care poate fi activat prin intermediul butonului ESP. Apăsarea dublă permite șoferilor experimentați să obțină un control mai bun al direcției și anulează controlul tracțiunii - pentru o tură rapidă pe Nordschleife, de exemplu.

Șasiul sport, dezvoltat în combinație cu pneurile foarte aderente Michelin Pilot Sport 4 S și jantele mari de 20", oferă o aderență excelentă. O contribuție majoră o are tracțiunea integrală cu vectorizarea cuplului oferită standard, situație unică în acest segment. În acest sistem de înaltă tehnologie, diferențialul spate a fost înlocuit de două ambreiaje care pot accelera independent fiecare roată în fracțiuni de secundă, în funcție de situație.

opel-insignia-gsi-306366

 

Sedanul sport este pus în mișcare de un motor pe benzină impresionant care combină eficiența consumului de carburant cu performanța. Puternicul motor turbo de 2,0 litri produce 260 CP și oferă un cuplu generos de 400 Nm. Unitatea cu patru cilindri este cuplată la o transmisie automată nouă cu opt trepte de viteză. Șoferul are posibilitatea de a schimba manual treptele cu ajutorul padelelor montate pe volan. Chiar și când transmisia este în modul automat, șoferul poate alege momentul de schimbare a treptelor selectând unul dintre modurile Standard sau Sport. Pe lângă motorul turbo de 2,0 litri pe benzină, GSi mai oferă și un nou motor diesel puternic.

Capacităților sport ale Insignia GSi li se alătură caracteristicile de design, caracteristicile tehnice și accesoriile. Primele pe listă sunt scaunele sport dezvoltate de Opel care oferă suport lateral îmbunătățit și confort pe distanțe lungi. Scaunele sport premium sunt certificate AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V.), fiind ideale din punct de vedere ergonomic. Ca și în cazul Insignia Grand Sport, acestea dispun de ventilație, încălzire, masaj și suporturi laterale reglabile. În GSi, bancheta spate înaltă are tetiere integrate. Traseul centurii de siguranță la nivelul umerilor este ideal, ceva care nu este caracteristic scaunelor scoică. Clienții pot alege dintre două combinații de piele, fiecare dintre acestea fiind decorată cu emblema GSi. Logoul decorează și spatele autovehiculului, care înglobează un spoiler eficient pentru forța deportantă necesară pe puntea spate. Șorțul spate este asemănător cu un difuzor și încorporează două țevi de eșapament cromate. De asemenea, prizele de aer cromate sunt amplasate în fața roților față.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3445 :: 22.2MB