No SSO cookie

ANALIZĂ COMPLETĂ: Hyundai Kona

voteaza
(0/ 0)
ANALIZĂ COMPLETĂ: Hyundai Kona
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Kona dispune de o gama variata de motorizari, de tractiune integrala, cutie de viteze in sapte trepte si dublu ambreiaj

 
 

„Cu un design avangardist si echipamente de top, Kona a fost conceput pentru a veni in intampinarea clientilor cu un stil de viata dinamic. Este mai mult decat un nou membru al gamei SUV, reprezinta un pas important in vederea indeplinirii obiectivului Hyundai de a deveni producatorul auto asiatic numarul unu pe piata din Europa, pana in anul 2021”, a declarat Thomas A. Schmid, Chief Operating Officer al Hyundai Motor Europa.

Incepand cu anul 2001, odata cu lansarea modelului Santa Fe, Hyundai a vandut in Europa peste 1,4 milioane de unitati de clasa SUV. Cel mai bine vandut autovehicul pe piata europeana din aceasta categorie este Tucson, cu peste 200.000 de unitati inregistrate de la lansare (2015). Kona devine astfel cel de-al patrulea membru al segmentului, alaturi de Grand Santa Fe, Santa Fe si Tucson.

Partea frontala integreaza grila tip cascada, parte din noua identitate vizuala a modelelor Hyundai. Noile faruri duble - cu lumini de zi de tip LED amplasate deasupra farurilor cu LED - adauga o alura impresionanta. Plafonul in doua nuante si paleta de 10 culori exterioare ofera multiple posibilitati de personalizare.

all-new_kona_exterior_3

 

Kona este disponibil in doua versiuni de motoare turbo pe benzina, de cilindree redusa, caracterizate printr-un cuplu mare la turatii mici si un consum redus de combustibil: T-GDi 1,0 litri si 120 CP, cuplat la o cutie de viteze manuala in sase trepte (consum de combustibil in regim combinat: 5.3 l/100 km; emisii de CO2 in regim combinat: 119 g/km) si T-GDi 1,6 litri si 177 CP, cuplat la transmisia cu sapte trepte si dublu ambreiaj (7DCT), dezvoltat la nivel intern de Hyundai, plus tractiune integrala (consum de combustibil in regim combinat: 7.3 l/100 km; emisii de CO2 in regim combinat: 169 g/km). Tractiunea integrala, disponibila optional, transfera pana la 50% din cuplu catre rotile din spate, in situatii speciale (aderenta scazuta). Gama va fi extinsa ulterior cu un nou motor turbodiesel cu patru cilindri, de 1,6 litri, disponibil in doua variante: 115 CP, cuplu 260 Nm, cu tractiune fata si cutie de viteze manuala cu sase trepte; 136 CP, cuplu de 320 Nm, tractiune fata sau integrala si cutie de viteze cu sapte trepte si dublu ambreiaj.

Noul sistem Head-Up Display (HUD) reprezinta o premiera pentru Hyundai, prin intermediul ecranului de 8 inchi fiind proiectate informatiile relevante in campul vizual al conducatorului auto. HUD imbunatateste siguranta in timpul deplasarii, prin afisarea detaliilor precum: viteza, directiile de navigatie, nivelul combustibilului, avertizari referitoare la siguranta si informatii despre modul audio si despre radio.

all-new_kona_interior_1

 

Noul Kona ofera functii de conectivitate variate, clientii avand posibilitatea de a opta intre: sistemul audio standard, cu ecran tactil LCD de 5 inchi, care include radio, conectivitate prin Bluetooth si USB; sistemul audio cu ecran tactul LCD de 7 inchi, care include camera video pentru marsarier cu linii de ghidare dinamica, conectivitate prin Bluetooth, Apple Car Play si Android Auto; sistemul de navigatie cu ecran de 8 inchi, care include camera video pentru marsarier cu linii de ghidare dinamica, conectivitate prin Bluetooth, Apple Car Play, Android Auto, abonament pe sapte ani la serviciile LIVE, harti 3D si Lifetime Mapcare. Mai mult, Kona dispune si de un suport pentru incarcare wireless prin inductie (standard Qi) pentru telefoane de tip smartphone.

Lista echipamentelor de siguranta include sistemul autonom de franare cu detectarea pietonilor (AEB), monitorizarea unghiului mort (BSD), asistenta la mentinerea benzii de rulare (LKAS), asistenta la faza lunga (HBA), monitorizarea atentiei conducatorului auto (DAA) si asistenta la iesirea cu spatele din parcare (RCTA).

Hyundai este singurul producator auto care fabrica otelul din care sunt realizate autovehiculele gamei, cu avantaje importante, concretizate in caroseria robusta si usoara, care contribuie la imbunatatirea performantelor si la siguranta pasagerilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1986 :: 22.12MB