No SSO cookie

Am testat VW Polo!

voteaza
(0/ 0)
Am testat VW Polo!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a testat noul VW Polo echipat cu motorul de 1.4 litri si 85 CP.

 
 
Cand te apuci sa faci un test cu noul Volkswagen Polo te simti pe deplin influentat de impresiile pe care ti le-a lasat noul Golf. Nu e nicio mirare in acest demers deoarece noul VW Polo este o copie fidela, la scara mai mica, a celebrului Golf.

Volkswagen a proiectat un motor care sa reprezinte o optiune de mijloc intre un consum bun si performante acceptabile pentru un hatchback asa cum este Polo. In general cifrele publicate de constructori in ceea priveste consumul nu sunt tocmai conforme cu realitatea. Consumul urman inregistrat de Polo in traficul aglomerat din Bucuresti nu a sarit de 8.5 litri la 100 km si a inregistrat pe anumite portiuni mai putin aglomerate chiar 8 litri la 100 km, cifra oficiala a producatorului pentru consumul urban. In afara orasului, noul Polo ga semne ca poate scoate 5 litri la 100 km, in conditiile in care acul turometrului este mentinut in treapta a 5-a undeva la 2000 rot/min. Insa, cifra oficiala de 4.7 litri nu pare a fi o varianta realizabila pentru orice sofer. In linii mari, motorul MPI se dovedeste a fi unul satisfacator judecand in contextul pretului pe care il cere Volkswagen pentru noul Polo.

Impresia generala este ca modelul VW preia aproape in totalitate linia stilistica si detaliile exteriore existente pe fratele mai mare Golf. La o privire de asamblu, Polo se dovedeste a fi mai ascutit decat Golf, lucru care il face si mai eficient in incerarea marcii de a atrage un public cat mai tanar. Volkswagen a tinut neaparat sa dea o noua imagine modelelor sale si a reusit acest lucru, fara sa stearga ceva din identitatea istorica pe care acestea o detin. Volkswagen Polo ofera un spatiu de 280 de litri, nu foate mult fata de Golf. Capacitatea totala de imbarcare cu bancheta din spate rabatata ajunge la 950 de litri.

Polo nu ofera aceleasi satisfactii pe care ti le ofera Golf, de la motor pana la tinuta de drum. Are in linii mari acelasi look, acelasi interior, dar nu are deloc acelasi comportament, lucru absolut normal avand in vedere diferenta semnificativa de pret. Timpul de acceleratie de la 0 la 100 km/h este de 12,1 secunde iar viteza maxima este de 177 km/h. Sincer, hatchback-ul VW nu pare a fi foarte sigur la viteze mai mari de 150 km/h, asadar pare o nebunie sa incerci sa atingi viteza maxima.
In general, modelul german da dovada de un coportament sigur, de stabilitate in viraje, suspensiile fiind setate perfect pentru configuratia vehiculului. Introducerea ESP-ului in serie pe toate modelele VW este o afacere foarte buna a marcii din Wolfsburg, orice ezitare intr-un viraj negociat cu prea multa indrazneala fiind corectata de sistemul extrem de folositor. Printre caracteristicile tehnice ale modelului Polo care merita amintite se numara sistemul de franare si directia, ambele remarcandu-se la un nivel foarte ridicat.

Noul Polo vine cu un pret excelent pentru Romania. Versiunea de baza a modelului german costa 10.552 de euro, cu TVA. VW Polo a intrat in forta pe piata romaneasca, avand in dotare toate cele sase motoare, trei diesel si trei benzina, care echipeaza modelul si la nivel international. Pretul versiunii testate de Masini.ro, cea dotata cu motorul de 1.4 litri si 85 CP este de 13.083 euro, cu TVA inclus.

Cititi aici testul integral realizat de Masini.ro la VW Polo!

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3552 :: 17.79MB