No SSO cookie

Am testat Seat Exeo!

voteaza
(0/ 0)
Am testat Seat Exeo!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a testat noul Seat Exeo 2.0 TDI cu 143 CP, pus la dispozitie de dealerul Seat si Audi, Porsche Bucuresti Vest 2.

 
 
Seat a beneficiat de resursele Grupului Volkswagen si a lansat pe piata unul dintre cele mai interesante sedanuri: Exeo. Bazat pe platforma vechiului Audi A4, noul Seat Exeo propune un model cu un design atractiv, dotari moderne si motorizari nenumarate.

Seat Exeo 2.0 TDI 143 cai putere s-a dovedit a fi combinatia perfecta intre performanta si consum pentru noul sedan din gama marcii spaniole. Chiar daca nu vorbim despre editia de top a TDI-ului de 2.0 litri, turbo-dieselul cu 170 de cai putere, motorul testat de Masini.ro a dat dovada de cursivitate, elasticitate si de un consum foarte bun pentru o masina cu o masa de o tona si jumatate. Motorul lui Seat Exeo raspunde prompt in momentul in care apesi pedala de acceleratie, gratie cuplului maxim de 320 Nm, moment maxim care incepe foarte jos la 1.750 rot/min. Cuplul maxim este disponibil in paleta de turatii care incepe la 1.750 rot/min si ajunge pana la 2.500 rot/min. Propulsorul grupului VW da dovada de suficienta putere, cei 143 de cai fiind disponibili la 4.200 rot/min. 


Prima impresie pe care ti-o da modelul spaniol vine chiar de la originile sale. Urcand intr-un Exeo, nu poti sa nu te gandesti ca vei calari un Audi A4, un blocksbuster al pietei auto din anii trecuti. Dar ceea ce te intriga si mai mult este sa vezi cat de Audi A4 este noul Seat Exeo si cat de Seat a devenit fostul Audi A4. La prima vedere, doar un ochi talental sau experimentat poate distinge vreo asemanare cu Audi A4, noul Seat Exeo impunandu-si designul exterordinar cu care ne-a obisnuit marca iberica. Fara sa intram in detalii asupra caracteristicilor de ordin estetic, putem puncta tineretea si voiosenia exprimata de designerii Seat prin noul Exeo. Tintit in scaunul confortabil al modelului Exeo, esti expus la o experienta placuta, la un confort si o placere cu care privesti habitaclul care cu greu se pot intalni la multe interioare ale Grupului VW.

Seat este recunoscuta de specialisti din intreaga lume ca o marca cu produse extrem de frumoase. Acel caracter sexy al liniilor ascutite, nervoase, cu care s-a impus Seat pe piata auto, nu putea lipsi din configuratia noului model. Exeo impresioneaza cu partea frontala, construita sa exprime agresivitate, sa dea culoare liniilor ferme ale vehicului. Totusi, designul Seat nu a sters cu buretele tabla pe care s-a desenat cu cativa ani in urma generatia precedenta a lui Audi A4.

Noul Seat Exeo are un pret de pornire de 18.837 de euro in Romania si poate ajunge, pentru versiunea de top, la 25.118 euro, cu TVA. Seat Exeo 2.0 TDI 143 CP, varianta full, testat de Masini.ro, este disponibil la Porsche Bucuresti Vest 2 (PBV2) la un pret de 23.780 euro, cu TVA inclus.

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.7095 :: 22.12MB