No SSO cookie

Am testat Peugeot 207

voteaza
(0/ 0)
Am testat Peugeot 207
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Drive test cu Peugeot 207 HDI, 90 CP.

 
 
Dupa test-drive-ul efectuat cu Peugeot 308, Eurial Invest a pus la dispozitia Masini.ro modelul 207, sau fratele mai mic.
Am plecat cu ideea ca voi lua o masina mica in teste si cu ideea preconceputa ca imi displac toate masinile mici, fara discriminare de marca. Pur si simplu nu gasesc nimic masculin la masinile din gama mica!
Si cum aveam programat un week-end la mare, cu tot cu familia din dotare, eram oarecum inspaimantat de eventualele mormane de bagaje care ma vor fi asteptat acasa, gata sa fie incarcate in Peugeot 207! Unde? Asta era intrebarea. Si mai ales cum se va comporta o masina atat de mica, incarcata?



MOTOR

1,6 litri, mai exact  1560 cmc, turbo diesel, patru cilindri in linie, 90 CP, un motor care transforma Peugeot 207 intr-o masina agila si usor de manevrat, indiferent de situatie.
In traficul urban, datorita eficientei rezultate din raportul greutate/putere, Peugeot 207 HDI este un partener extrem de confortabil. Plaja pe care cuplul maxim este disponibil, este surprinzator de larga. Inca de la 1700-1800 rpm micul leu devine agresiv.


DESIGN

Modelul testat de Masini.ro este o versiune aparuta in 2007, la care, datorita nivelului de echipare superior, s-au adus niste imbunatatiri si retusuri optice in 2008. In concluzie, acest 207 seamana izbitor cu 308-ul testat anterior de masini.ro.
Partea frontala este aproape identica, desi de dimensiuni mai reduse cu a modelului 308. Acelasi bot proeminent, care scoate in evidenta partea frontala cu un fel de prognatism, extrem de agresiv si totodata inovator, incadrat de cele doua faruri alungite pe aripile fata si cele doua proiectoare de ceata. Din fata masina seamana cu o imensa gura care rade, dar de care ar fi bine sa nu razi la randul tau.


FEELING

Peugeot 207 este o masina care desi e mica, iti da un sentiment de stabilitate paradoxal  dimensiunilor sale. Si spatiul interior este de asemenea, paradoxal de mare.
Feelingul conferit de Peugeot 207 este acela ca ti-ai luat o masina corecta, cinstita din punctul de vedere al raportului calitate-pret..


Intreaga galerie foto realizata cu Peugeot 207 1,6 HDI se poate viziona aici.

PRET

Pretul Standard (fara TVA) al unei astfel de versiuni, este de 13.737 Euro, in momentul de fata discount–ul fiind deosebit de consistent, in cuantum echivalent al contravalorii TVA- ului (2.610 Euro), astfel incat, pretul final, cu TVA inclus, iese tot la suma in cuantum de 13.737 Euro.   

Pentru modelul testat de masini.ro la pretul standard de 13.737 Euro, se mai adauga si dotarile optionale existente pe masina: geamuri electrice pentru usile din spate: 208 Euro (fara TVA) si vopsea metalizata (208 Euro fara TVA). In acest caz, pretul final al acestei masini, ajunge la 14.232 Euro (TVA inclus si reducerea aplicata).

Citeste integral drive-testul realizat cu Peugeot 207 HDI aici.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2684 :: 18.69MB