No SSO cookie

Am testat noul Lancia Delta!

voteaza
(0/ 0)
Am testat noul Lancia Delta!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a testat noul Lancia Delta dotat cu motor de 1.9 litri si 190 cai putere.

 
 

Lancia a revenit in forta pe piata europena cu un model modern, tanar si ambitios. Marca premium a grupului Fiat a tinut sa fascineze imaginatia prin designul tineresc a noului model Delta.

Motor biturbo de 190 de cai

Cu un cuplu maxim de 400 Nm, realizabil foarte jos, la 2.000 rot/min, cu 300 Nm disponibili la numai 1.250 rot/min, si o herghelie de cai deja disponibili in totalitate de la 4.000 rot/min, nu putem sa fim decat recunoscatori constructorului italian pentru o asemenea bijuterie a mecanicii. Prea multe cuvinte nu ar fi de spus, doar ca motorul toarce silentios, desi e un diesel, si isi arata coltii ori de cate ori cel aflat la volan i-o cere. Motorul este cuplat la o cutie manuala cu 6 trepte, care schimba precis, dar care nu beneficiaza de o atitudine sportiva.

 

Comportamentul modelului Lancia Delta

Odata asezat in scaunul soferului, Lancia Delta este un model de care nu te mai poti desparti. De la interiorul cochet, pana la capacitatea masinii, totul este o incantare. Beneficiind din plin de caii putere si de un cuplu de invidiat, simti de la inceput placerea unui hatchback cu valente sportive. Lancia Delta accelereaza de la 0 la 100 km/h in 7.9 secunde si are o viteza maxima de 220 km/h, viteza la care nu are nicio problema sa ajunga.

 

Design tineresc si elegant

Look-ul unui automobil poate fi o chestiune subiectiva, care tine de conceptia fiecarui individ in parte. Cu Lancia Delta nu se poate vorbi de asa ceva, este un model care exprima frumos in fiecare linie stilistica, in fiecare unghi, la orice detaliu. Cu o grila fronatala cromata, extrem de mare si expresiva, cu insertii de LED-uri care dau o atitudine agresiva, cu o linie sportiva care aminteste ca Lancia a fost regina raliurilor, hatchback-ul Delta este o incantare dupa care fiecare pasionat de automobile poate sa viseze. La interior, in linii mari, Delta este un Bravo mai elegant si mai bine dotat. Interiorul premium al modelului Lancia este palpabil prin materialele de calitate folosite aici. Finisajele extrem de bine executate sunt puse intr-o lumina pozitiva de pielea intoarsa care imbraca scaunele, de fatetele usilor sau insertiile din inox.

Pret

Pretul de pornire pentru versiunea de baza a modelului Lancia Delta este de 19.490 de euro cu TVA, pentru versiunea pe benzina 1.4 litri T-Jet si 120 de cai putere. Versiunea dotata cu cel mai puternic motor din gama, 1.9 litri biturbo si 190 cai putere, are un pret de 26.670 euro cu TVA, un pret normal daca este sa amplasam modelul italian in segmentul compactelor premium.

 

Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9923 :: 17.8MB