No SSO cookie

Am testat noua Skoda Fabia

voteaza
(0/ 0)
Am testat noua Skoda Fabia
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a testat, gratie dealerului autorizat Skoda, Porsche Aviatiei Bucuresti, noua Skoda Fabia, in varianta entry level, de 1,2 litri si 60 CP.

 
 
MOTOR

Motorizarea de 1198 cmc in trei pistoane nu este o noutate, ea fiind intalnita si  pe vechiul model Fabia. Noutatea este ca actuala generatie in trei pistoane reuseste sa scoata 60 CP din minusculul motor.
Motorul, destul de chinuit dupa parerea mea, este de asemenea zgomotos, caracteristica intalnita la toate modelele Skoda, si aspect remarcat de mine inca de la modelul S100 cu care am parcurs in tineretile mele intreaga Romanie. Este vorba de acel zgomot specific Skodelor, un amanunt pe care posesorii de Skoda il pot confirma.

Intreaga lista de dotari prezente pe Skoda Fabia este aici.



DESIGN

Liniile designului noii Skoda Fabia sunt de fapt principala chestie pe care se cere sa o discutam.
Liniile drepte care au concurat la alcatuirea caroseriei masinii, sunt in total dezacord cu filozofia vechii generatii de Fabia, care avea liniile dulci, rotunjite. La noua generatie, caroseria a devenit oarecum unghiulara si colturoasa, iar plafonul mai drept, menit sa sporeasca spatiul interior, ii da o nota aparte. Rotunjimile aplicate strict pe extremitati inmoaie putin caratcerul rigid al designului Fabiei.

Intreaga galerie foto este aici.



FEELING

Skoda Fabia testata de masini,ro este indiscutabil un entry level. O masina ieftina destinata celor care doresc un plus de confort intr-o masina de mici dimensiuni si de mic litraj.


Citeste intreg review-ul despre Skoda Fabia Elite aici.


PRET

 Skoda Fabia este o masina ieftina, un entry level, de aceea si pretul este pe masura. Versiunea de 1,2 litri testata de masini.ro, ale carei dotari le puteti gasi in sectiunea cu acelasi nume, costa 8.387 Euro, respectiv 9.980,53 Euro cu TVA inclus. In acest pret veti primi si garantie 24 luni fara limita de kilometri; 10 ani garantie la perforare prin ruginire (12 ani pentru Octavia / Octavia Combi, Noua Fabia / Noua Fabia Combi, Roomster, Praktik); 3 ani garantie pentru defecte de vopsea.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.6559 :: 22.2MB