No SSO cookie

Am testat BMW 320d xDrive Touring

voteaza
(0/ 0)
Am testat BMW 320d xDrive Touring
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Test-drive cu varianta break a celui mai bine vandut model BMW.

 
 
In mod cert, break-urile, sau masinile combi, Touring, dupa cum denumeste BMW acest segment, nu sunt printre preferatele romanilor. Sau cel putin nu au fost, pana recent, de cand si in Romania s-au descoperit utilitatea si versatilitatea acestor masini, dotate cu un spatiu de depozitare net superior. Principalul motiv care a concurat la o apreciere diminuata a break-urilor a fost se pare, aspectul, considerat deseori ca fiind urat fata de suratele cu portbagaj, sau hayon clasic.
Masini.ro a testat varianta 320d xDrive a marcii bavareze.

MOTOR

Motorizarea BMW-ului 320d xDrive Touring, este evident una de 2000 centimetri cubi, 1.995, ca sa pastrez spiritul exact, germanic al review-ului. Cei 4 cilindri dispusi in linie, sunt capabili sa dezvolte 177 CP, la o turatie de 4000 rpm si un cuplu motor de 350 Nm, care impreuna, reusesc sa miste cele 1665 kg ale masinii pana la 100 km/h in 8,5 secunde.

Intreaga lista de dotari se gaseste aici.

DESIGN

Per ansamblu, BMW 320 Touring este o masina aspectuoasa, despre care nu se poate spune ca este neaparat frumoasa, daca nu esti supus subiectivitatea celor dedicati 100% marcii bavareze. Si la design, despre 320 se poate spune ca este un produs ingineresc pur, fara linii stilistice suplimentare cu rol pur optic, fara exuberanta constructorilor auto mediteraneeni, fara dorinta de a iesi in evidenta, fara opulenta. Fara nimic din ceea ce ofera piata auto a momentului. Designul lui 320 este un design pur BMW, unde totul este calculat, util, necesar!

Admira detaliile BMW 320d xDrive Touring aici.

FEELING

Masina creeaza confortul necesar unei deplasari in maxima siguranta si la viteza superioara, adica se comporta EXACT asa cum a fost gandita: sa transporte o familie fara sentimentul de inghesuiala, fara grija lipsei de perfomanta, fara necesitatea de a opri la jumatate din benzinariile de pe traseu ca sa alimentezi. In rest, ca sa-ti faci o parere exacta, trebuie sa conduci acest model. Atentie, poate crea dependenta si dorinta de a ti-l insusi!

PRET

Unicul impediment care sta in calea doritotilor acestui model, si probabil unicul motiv pentru care soselele Romaniei nu sunt impanzite de BMW 320, este pretul.
Versiunea testata de masini.ro, BMW 320d XDrive Touring, are un pret de 34.334,88 Euro fara TVA si 40.858,51 Euro cu toate taxele incluse, ceea ce aminteste ca este vorba de o masina premium destinata clientilor potenti cel putin din punct de vedere financiar.

Citeste aici intreg test-drive-ul BMW 320d xDrive Touring.

Galeria foto  BMW 320d xDrive Touring aici.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
BMW |
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3333 :: 22.12MB