No SSO cookie

Am testat Alfa Romeo 159!

voteaza
(0/ 0)
Am testat Alfa Romeo 159!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a testat modelul Alfa Romeo 159 ti, dotat cu motorul de 2.4 litri JTD de 210 cai putere.

 
 

Anonima Lombarda Fabbrica Automobili (A.L.F.A) este denumirea originala a companiei de automobile care luat nastere in 1910 la Milano. De atunci si pana acum, Alfa Romeo s-a impus ca o marca premium cu masini remarcabile prin frumusetea deosebita si caracterul pursange.

 

 

Motor 2.4 JTD 210 CP

Alfa Romeo 159 ti ofera o motorizare diesel mai mult decat multimitoare pentru cel aflat la panoul de comanda al modelului italian. Un propulsor diesel in adevaratul sens al cuvantului, care depaseste ideea ca un diesel este contruit pentru economie de combustibil si adera in zona marilor campioni. Un diesel construit pentru performanta, pentru rapiditate, pentru cai putere, pentru Alfa Romeo. Inginerii italieni au construit un propulsor cu 5 cilindri si patru supape pe fiecare cilindru, un motor mare, de 2.4 litri, capabil sa scoata 210 cai putere. Este genul de motor de care te indragostesti de la prima cheie. Cu un sunet ucigator de sexy, nervos, dar curat si corect. Herghelia de 210 cai putere este disponibila la 4000 rot/min, in timp ce cuplul maxim impresionant, de 400 Nm este realizabil foarte jos, la 1500 rot/min.

 

 

Comportamentul pe sosea

 

Nu exista niciun dubiu ca Alfa Romeo 159 ti sta impecabil la acest capitol. De la primul contact cu modelul italian te simti gata de o experienta unica. Adrenalina creste in momentul in care motorul incepe sa toarca si apesi curios si plin de emotie pedala de acceleratie. Turbina motorului de 2.4 litri JTD este inca un lucru in plus pentru care Alfa Romeo 159 ti te face sa visezi. Orice apasare a pedalei de acceleratie primeste un raspuns mai mult decat promt, in treapta a doua a cutiei de viteze te poti trezi lejer la 80 km/h fara sa simti ca masina a facut un efort deosebit. Inca din momentul in care urci la volanul unui Afla 159 ti nu poti remarca scaunul sport extrem de confortabil, volanul mic cu trei spite, sport, de asemenea, si pedalierul din aluminiu. De aici si pana la primul demaraj lucrurile se succed aproape inconstient. De la primul contact cu masina nu poti trece cu vederea directia extrem de precisa, nascuta din experienta competitiilor automobilistice. Mai precis, Alfa 159 se poate lauda cu cea mai buna directie intre berline. Alfa Romeo 159 ti accelereaza de la 0 la 100 km/h in 8.0 secunde si poate atinge viteza maxima de 230 km/h.

 

 

Design Alfa Romeo

 

Designul este punctul forte al constructorilor italieni, este motivul pentru care Alfa Romeo este cel mai bine cunoscut si recunoscut in cei 99 de ani de istorie. Iar Alfa Romeo 159 ti nu face exceptie, ba chiar deloc. Semnatarii capodoperei Afla Romeo 159 sunt italienii de la Giugiaro, iar acest aspect se cunoste in fiecare linie stilistica pe care o gasim pe superbul model italian. Interiorul este dominat de acelasi feeling sportiv, gandit pentru a aduce celui aflat la volan cele mai inalte placeri. Interiorul lui Alfa 159 este desenat in jurul soferului, personajul principal al unui model Alfa. Consola centrala este indrerptata catre sofer, cu trei ceausi de bord incorporte care aduc aminte de anii romantici ai automobilismului.

 

 

Pret

Alfa Romeo 159 ti este un produs premium al carui pret ar sari in mod normal de 30.000 de euro. Insa, gratie unui pret promotional, modelul poate fi achizitionat la 27.870 euro, fara TVA sau la un pret de 29.849 euro cu TVA. Pentru un model premium, remarcabil printr-un design de top in lumea auto si pentru performantele sport, Alfa Romeo 159 ti cu motor de 2.4 litri JTD si 210 CP este o oferta mai mult decat intersanta.

 

Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8326 :: 17.8MB