No SSO cookie

Alfa Romeo MiTo: poezie pe 4 roti

voteaza
(0/ 0)
Alfa Romeo MiTo: poezie pe 4 roti
Noutati-auto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a testat versiunea dotata cu motorul 1.6 litri Mjet si 120 de cai putere.

 
 

Alfa Romeo MiTo este cel mai mic model facut vreodata de marca italiana din Milano, dar in acelasi timp este si unul dintre cele mai frumoase. Cand vorbim de Alfa Romeo, vorbim de un design de inalta calitate, iar daca mai spunem ca MiTo este una dintre cele mai frumoase Alfa Romeo construite vreodata putem inainta cu gandul ca MiTo este una dintre cele mai frumoase masini facute vreodata.

 

Motor

 

Alfa MiTo dispune de o putere de 120 de cai disponibili la 3.750 rot/min si un cuplu maxim gigant pentru un model atat de mic: 320 Nm, realizabil la 1.750 rot/min. Totusi, motorul lui MiTo nu trebuie judecat dupa cifrele din cartea tehnica ci dupa modulul de rulare al tehnologiei DNA. La orice pornire a motorului, Alfa MiTo ruleaza automat in regimul 'Normal'. In acest regim, motorul nu impresioneaza cu nimic, vehiculul aratandu-se destul de lent si relativ cuminte. Actionare butonului de schimbare a modulului de rulare si trecerea la Dynamic ne demonstreaza intreaga mostenire sportiva de care dispune marca italiana. In modulul Dymaic totul se schimba. Actionarea pedalei de aceleratie primeste un raspuns imediat, suspensiile devin mult mai tari, directia este mult mai precisa, masina se transforma intr-un adevarat bolid. In linii mari putem spune ca MiTo exceleaza ca si comportament sportiv in modulul Dynamic si este un model cuminte, destul de bine legat dar cam moale in celelalte doua module de rulare. Cutia manuala cu 5 rapoarte este extrem de bine etajata, cursa schimbatorului este precisa, dar un pic cam lunga.

 

Feeling


Tot ceea ce inseamna senzatie, Alfa Romeo MiTo ti-o ofera fara sa pornesti motorul. Privind-o din exterior si pasind atent in interiorul tineresc si remarcabil de placut, MiTo te cucereste indata. De la calitatea materialelor, pana la look-ul tineresc si sportiv al modelului, trecand prin diversitatea sistemului DNA si beneficiind de puterea generoasa a unui motor de 1.6 litri raportat la o masa totala de putin peste 1.200 kg, Alfa MiTo reprezinta o pledoarie excelenta pentru o emotie mai mult decat impresionanta. Cu performante foarte bune pentru clasa subcompacta, Alfa MiTo nu face decat sa mai bifeze niste puncte suplimentare. MiTo accelereaza de la 0 la 100 km/h in 9.9 secunde si are o viteza maxima de 198 km/h, impresionant pentru un vehicul atat de mic. In ceea ce priveste tinuta de drum, vehiculul raspunde in functie de doleantele clientului. Mai precis, in functia de setarea DNA-ului, Alfa Romeo MiTo va fi mai agresiva, mai dinamica sau mai moale si mai confortabila. Suspensiile sunt setate in directa legatura cu DNA-ul, lucru care ofera o libertate deplina celui aflat la volan. Inginerii italieni au tinut sa creze o masina care sa indeplineasca toate tipurile de gusturi privind condusul si au reusit.

 

Design

 

Nu exista o masina care pleaca in acest moment din fabricile oricarei uzine auto din lumea-ntreaga care sa o poata depasi pe Alfa MiTo la acest capitol. Manuel Diaz este slefuitorul acestei bijuterii. Remarcabila din orice unghi ai privi-o, la orice detaliu, Alfa MiTo exprima profilul unui coupe, inspirata fiind din liniile lui 8C Competizione, si se exprima prin detaliile unei gingasenii sudate pe 4 roti.

 

Pret

 

Alfa Romeo MiTo are un pret de plecare de 13.990 de euro cu TVA pentru Romania, un pret mai mult decat decent avand in vedere oferta generoasa a modelului italian. Versiunea testata de Masini.ro, echipata cu motorul Mjet de 1.6 litri si 120 de cai putere si in varianta de echipare de top ajunge la pretul de 19.490 euro cu TVA inclus.

Iata un video cu Alfa Romeo MiTo, testat de Masini.ro!

 

 Robert Gherghe


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (3)

scris de Anonim

frumoasa?pai si mie daca mi-ar spune de la alfa romeo sa ii laud masina pentru ca imi lasa masina la un drive test cum vreau eu...la fel de mult as lauda masinile,as trece cu privirea peste minusuri mai mult as lauda-o...cine stie pe viitor se mai iveste drive test si la alta masina de-a lor

scris de Anonim

Geamuri aproape hublouri Interior foarte comun, mai colorat ca de obicei insa. Volan cam mare pt o masina mica.

scris de Anonim

Daca asta-i cea mai frumoasa sau printre cele mai frumoase masini din lume, inseamna ca voi sunteti, fara indoiala, printre cei mai mari oligofreni care au existat...cred ca ma dezabonez de la porcaria asta! Vorba aia: "Daca taceai, filosof ramaneai!".

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.6615 :: 22.06MB