No SSO cookie

ADDC 2012 a inceput fara echipajul Pa&Co Racing

voteaza
(0/ 0)
ADDC 2012 a inceput fara echipajul Pa&Co Racing
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Super speciala din Abu Dhabi Desert Challenge (ADDC), prima proba a etapei a doua din Cupa Mondiala de Rally Raid, a inceput duminica, asa cum era programata, la ora 14:00 (ora Romaniei). Costel Casuneanu si Maurilio Zani, plus alte patru echipaje, au urmarit competitia de pe margine.

 
 
  • Masina de curse nu a ajuns la timp in Abu Dhabi
  • Compania Air France a „ratacit” 5 masini de curse
  • Urmatoarea provocare: Baja Spania

Costel Casuneanu si Maurilio Zani, plus alte patru echipaje inscrise in Abu Dhabi Desert Challenge, au ratat startul in etapa a doua din Cupa Mondiala de Rally Raid, dupa ce compania Air France, responsabila cu transportul echipamentelor din Europa la Abu Dhabi, a „ratacit” cateva dintre masinile de competitiei: un Mitsubishi MPR13, doua modele Nissan, un BMW si Toyota.
„Organizatorul Abu Dhabi Desert Challenge s-a ocupat, pentru echipajele de top, de transportul masinilor din Europa spre Abu Dhabi prelaund aceste cheltuieli. Din pacate masina noastra, plus alte patru, nu au mai ajuns in Abu Dhabi. Am sperat pana astazi la pranz ca situatia se va rezolva, dar nu a fost asa si acum trebuie sa urmarim aceasta competitie de pe margine”, a spus Costel Casuneanu.
Urmatoarea provocare pentru Costel Casuneanu si Maurilio Zani va fi Baja Spania. „Din pacate nu vom aduna niciun punct in Abu Dhabi Desert Challenge, dar sezonul merge mai departe. Etapa din Spania va fi una dificila, dar sigur putem obtine acolo un rezultat bun”, a concluzionat Costel Casuneanu.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2023 :: 22.19MB