Managementul Opel si reprezentantii angajatilor au ajuns la o tentativa de acord european in sprijinul planului pentru viitor al companiei. Acordul, indreptat spre construirea unui viitor sustenabil pentru Opel, se bazeaza pe angajamente de investitii si de productie detaliate pentru realizarea unui portofoliu de produse atractive, ca si pentru consolidarea Centrului International de Dezvoltare Tehnologica din Rüsselsheim, in cadrul retelei globale de dezvoltare a produselor GM.
Partea centrala a acordului consta in dezvoltarea si introducerea de noi produse, precum noul model mic, amplasat sub Corsa. Un program exact a fost stabilit in acest sens. Acest plan de productie vine dupa anuntul facut de Opel la inceputul lunii februarie, atunci cand compania a anuntat ca va investi 11 miliarde de euro in produse noi, sisteme alternative de propulsie si alte masuri care vizeaza cresterea. A fost de asemenea agreat un acord cu privire la reducerea costurilor cu munca de 265 milioane de euro anual in Europa, dintre care 176,8 milioane in Germania. In cazul in care unele dintre produsele noi planificate nu se vor putea realiza, reducerile de costuri vor fi returnate catre angajati.
Ambele parti au agreat in acordul cadru ca intregul concept de finantare nu include doar contributia angajatilor, celelalte elemente cuprind finantarea de catre compania General Motors si imprumuturi pentru care compania a solicitat garantii guvernamentale. Implementarea initiativelor de reducere a costurilor vor fi distribuite pe cat de echitabil posibil intre toate locatiile din Europa.
Opel CEO Nick Reilly: “Negocierile nu au fost usoare. Compania a fost afectata de criza globala si trebuie sa se restructureze pentru a se adapta unei industrii reduse. Pe de alta parte, trebuie sa continuam inovatiile si noile tehnologii si produse pentru ca Opel/Vauxhall sa ramana o companie auto europeana de top care poate concura pe piata globala. Am cel mai profund respect fata de parteneriatul important cu reprezentantii angajatilor pentru a asigura mersul inainte al companiei si sunt recunoscator salariatilor pentru deschiderea lor de a contribui la aceasta cauza. Vor fi recompensati prin ocuparea constanta a locurilor de munca si sansa de a participa la revigorarea economica a companiei. in final, toti cei implicati au avut in minte bunul interes al companiei. Acum avem o baza comuna pentru o crestere profitabila.”
Robert Gherghe
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!