No SSO cookie

Acord de 1,1 miliarde de dolari intre Daimler si Hero

voteaza
(0/ 0)
Acord de 1,1 miliarde de dolari intre Daimler si Hero
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fabricantul german de automobile Daimler si compania indiana Hero au semnat luni un acord in valoare de 700 de milioane de euro (1,1 miliarde de dolari) pentru infiintarea unei societati mixte care va construi vehicule comerciale in India, incepand cu 2010, transmite AP.

 
 
Aprobarea pentru Daimler Hero Motor Corp. Ltd a fost acordata de guvernul Indiei in martie, iar in prezent se cauta o locatie corespunzatoare pentru noua fabrica. Aici vor fi produse diferite vehicule comerciale, la inceput pentru cumparatorii din India, dar nu este exclus sa fie exportate si pe alte piete.
Valoarea totala a investitiei in societatea mixta germano-indiana va fi de peste 700 de milioane de euro in urmatorii cinci ani, iar productie de vehicule ar putea incepe din 2010. Noua companie va fi condusa de Marc Llistosella din partea Daimler si de Amit Chaturvedi, de la Hero Corporate Service Ltd.
Daimler este cel mai mare producator european de autocamioane, iar anul trecut aceasta divizie a inregistrat venituri de 28,5 miliarde de euro (45 miliarde de dolari), cu vanzari de 467.667 autocamioane in intreaga lume.
Hero Group este un conglomerat indian, infiintat cu mai mult de 50 de ani in urma, avand vanzari anuale de 4 miliarde de dolari (2,5 miliarde de euro). 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2229 :: 22.19MB