Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 7 November 2010 09:25
Doar 2 aspecte consider ca trebuiesc discutate: 1. Si in mansa a II-a, aceasta cu raturnarea, Vali era inaintea lui Botka in momentul rasturnarii ! Si in afara virajului unde s-a rasturnat mai era inca unul pana la finish ! 2. Nu e nici un dramatism in ceea ce s-a intamplat, este o intamplare mai putin fericita, si atat ! Astfel de lucruri, marunte, fac parte din ''viata curselor'' ! Aaaa, si cred ca ar fi trebuit precizat ca Vali a ''batut'' recordul pistei de la Sibiu (cu aproape 2 secunde), oprind cronometrul la 1:31.731 !!!!
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!