No SSO cookie

Acaboin, avionul fara aripi

voteaza
(0/ 0)
Acaboin, avionul fara aripi
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Printre multele “ciudatenii” prezentate la Geneva s-a numarat si Acabion, o creatie a omului de afaceri elvetian Peter Maskus de la Mikova Systems.

 
 
[poza1s] Acabion este o combinatie intre o motocicleta si un avion, fuselajul de avion fiind montat deasupra unui sasiu de motocicleta. Cu o greutate totala de 395 kg si cu o putere a motorului de 350 CP, Acabion dispune de mai mult de 1000 CP/tona. Viteza este limitata electronic la 450 km/h, viteza obtinuta doar cu 50% din capacitatea motorului. Aceleratia de la 300km/h la 450km/h se face in aproximativ 10 secunde, performanta imposibil de obtinut chiar si pentru masinile de Formula 1. Chiar si cu aceste performante autovehicolul consuma de zece ori mai putin combustibil decat un supercar de serie cu doua locuri. La o viteza constanta de 200km/h consumul se situeaza la jumatate fata de consumul unui motor diesel high-tech de serie. Acabion este un vechicul pentru doua persoane, securitatea fiind bazata pe conceptele folosite in Formula 1. Productia va demara in aprilie 2006. Durata construirii unui vechicul va fi de doi ani, un singur om ocupandu-se de constructia lui cap-coada. [poza2s]Acabion dispune de sute de caracteristici unice dintre care enumeram doar cateva: -Acabion vine cu un computer de bord, computer fast ethernet cu 3 terrabytes capacitate plus WLAN si acces internet. -Motor cu componente de dragster. -Oxygen Soundsystem Dolby 5.1, sistem de sunet digital pentru pilot si separat pentru copilot, construit special pentru Acabion.Pretul acestui sistem este de aproximativ 100.000 euro. -Vechicolul poate fi construit la scara mai mare (lunigime, latime, inaltime) la dorinta clientului. -Toate componentele sunt din carbon/kevlar, in concordanta cu standardele aviatice. -Etc… Pretul de pornire pentru Acabion se situeaza in jurul cifrei de 540.000 euro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2032 :: 22.09MB