No SSO cookie

Abarth 695 Tributo Ferrari, surpriza de la Frankfurt

voteaza
(0/ 0)
Abarth 695 Tributo Ferrari, surpriza de la Frankfurt
Noutati-auto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Abarth si Ferrari pregatesc o editie limitata pentru Salonul Auto de la Frankfurt.

 
 
Combinatia dintre stilul urban emblematic al celor de la Fiat si performanta pura de care sunt capabili cei de la Ferrari ar fi definitia unui Rai automobilistic italian. Si totusi, desi pare o utopie, cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, divizia sport a celor de la Fiat si Ferrari, Abarth, a realizat o editie limitata, bazata pe modelul Fiat 500.  
Noul model se numeste 695 Tributo Ferrari si vine la Frankfurt in culoarea Scuderiei, traditionalul Rosu Ferrari.



695 Tributo Ferrari are o motorizare de 1,4 litri, supraalimentata pana la limita de 180 CP, cuplata la o transmisie F1-style cu sase trepte si functia de schimbare a vitezelor din padela.
Upgrade-ul continua cu un tuning special al suspensiei, un set special de frane Brembo, evident tot rosu, si un set de jante speciale, de 17" inspirate din designul clasic Ferrari.

Interiorul contine scaune din carbon imbracate in piele neagra iar volanul este desenat sa contrasteze, in spiritul Ferrari, in combinatia rosu-negru.


Numarul de unitati ale editiei limitate 695 Tributo Ferrari, precum si pretul acestuia, vor fi dezvaluite cu ocazia prezentarii sale la Salonul Auto de la Frankfurt.


Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

Asta da masina, cu prima ocazie imi iau si eu una :-)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1947 :: 17.87MB