No SSO cookie

A aparut Volkswagen Golf GTD!

voteaza
(0/ 0)
A aparut Volkswagen Golf GTD!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a scos la iveala noul Golf GTD, o versiune sportiva diesel a celei mai vandute masini din Europa.

 
 
Impreuna cu proaspat lansatul Golf GTI, GTD-ul devine al doilea varf de lance cu care Volkswagen ataca piata europeana a modelelor hatchback.

Desi producatorul german a anunta intentia sa de a creste vanzarile modelelor diesel si in SUA, surse oficiale de la Volkswagen au declarat ca nu intentioneaza sa ofere noul GTD si pentru piata americana.

"Lansat la apa" vineri la Salonul Auto de la Leipzig, in Germania, Golf GTD este echipat cu ultima generatie de motorizare 2.0 litri, in patru cinindri, evident supraalimentati. Cu 168 CP la 4200 rpm si 359 Nm cuplu motor obtinuti intre 1700 si 2500 rpm, motorul are suficient suflu ca sa propulseze GTD-ul de la 0-100 km/h in 8,1 secunde si la o viteza maxima de 222 km/h! GTD vine echipat, optional, cu o cutie de viteze DSG  in sase viteze.

Totusi consumul noului GTD este suficient de ridicat, 6.4 l/100km, in comparatie cu rezervorul care are o capacitate de numai 55 litri, desi Volkswagen se lauda cu o autonomie de 1038.03 km cu un singur plin!  

Pentru a obtine o aura si mai sportiva, decat la modelele precedente, echipate diesel, VW a echipat noul Golf GTD cu un sistem descris ca "generator de sunet". Noua gaselnita care functioneaza pe principiile electromagneticii, produce un sunet variabil in intensitate si volum in sistemele de evacuare, in functie de turatie, viteza, etc.

Oficialii VW declara ca atributele dinamice ale noului GTD sunt comparabile cu ale GTI-ului. Suspensia fata, MacPherson si cea spate, multilink, au fost upgradate cu arcuri mai tari si amortizoare mai ferme. Sistemul AAC (controul activ al sasiului) este insa optional la GTD, cat despre sistemul XDS, diferentialul electronic folosit cu deosebit succes pe GTI, nu s-a suflat nicio vorba. Rotile sunt standard, 17", jante de aliaj, "incaltate" in anvelope 225/45-R17.

Din punct de vedere stilistic, GTD seamana izbitor si profund cu GTI, ambele diferentiate de Golful clasic prin elementele sport. Diferenta dintre GTD si GTI se face prin faptul ca noul sosit foloseste mai multe elemente stilistice cromate, in timp "benzinarul" ramane fidel culorii rosii inflacarate, care l-a consacrat., De asemenea GTD are o singura iesire la esapamentul final, pe cand GTI are cate una de fiecare parte a spatelui.
Si in interios similaritatile continua, intre GTD si GTI, dar la fel ca si la exterior, GTD-ul a inlocuit rosul-sport al GTI cu  un mult mai subtil gri.


Corvin (cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2228 :: 18.68MB