No SSO cookie

A aparut Volkswagen Golf GTD!

voteaza
(0/ 0)
A aparut Volkswagen Golf GTD!
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Volkswagen a scos la iveala noul Golf GTD, o versiune sportiva diesel a celei mai vandute masini din Europa.

 
 
Impreuna cu proaspat lansatul Golf GTI, GTD-ul devine al doilea varf de lance cu care Volkswagen ataca piata europeana a modelelor hatchback.

Desi producatorul german a anunta intentia sa de a creste vanzarile modelelor diesel si in SUA, surse oficiale de la Volkswagen au declarat ca nu intentioneaza sa ofere noul GTD si pentru piata americana.

"Lansat la apa" vineri la Salonul Auto de la Leipzig, in Germania, Golf GTD este echipat cu ultima generatie de motorizare 2.0 litri, in patru cinindri, evident supraalimentati. Cu 168 CP la 4200 rpm si 359 Nm cuplu motor obtinuti intre 1700 si 2500 rpm, motorul are suficient suflu ca sa propulseze GTD-ul de la 0-100 km/h in 8,1 secunde si la o viteza maxima de 222 km/h! GTD vine echipat, optional, cu o cutie de viteze DSG  in sase viteze.

Totusi consumul noului GTD este suficient de ridicat, 6.4 l/100km, in comparatie cu rezervorul care are o capacitate de numai 55 litri, desi Volkswagen se lauda cu o autonomie de 1038.03 km cu un singur plin!  

Pentru a obtine o aura si mai sportiva, decat la modelele precedente, echipate diesel, VW a echipat noul Golf GTD cu un sistem descris ca "generator de sunet". Noua gaselnita care functioneaza pe principiile electromagneticii, produce un sunet variabil in intensitate si volum in sistemele de evacuare, in functie de turatie, viteza, etc.

Oficialii VW declara ca atributele dinamice ale noului GTD sunt comparabile cu ale GTI-ului. Suspensia fata, MacPherson si cea spate, multilink, au fost upgradate cu arcuri mai tari si amortizoare mai ferme. Sistemul AAC (controul activ al sasiului) este insa optional la GTD, cat despre sistemul XDS, diferentialul electronic folosit cu deosebit succes pe GTI, nu s-a suflat nicio vorba. Rotile sunt standard, 17", jante de aliaj, "incaltate" in anvelope 225/45-R17.

Din punct de vedere stilistic, GTD seamana izbitor si profund cu GTI, ambele diferentiate de Golful clasic prin elementele sport. Diferenta dintre GTD si GTI se face prin faptul ca noul sosit foloseste mai multe elemente stilistice cromate, in timp "benzinarul" ramane fidel culorii rosii inflacarate, care l-a consacrat., De asemenea GTD are o singura iesire la esapamentul final, pe cand GTI are cate una de fiecare parte a spatelui.
Si in interios similaritatile continua, intre GTD si GTI, dar la fel ca si la exterior, GTD-ul a inlocuit rosul-sport al GTI cu  un mult mai subtil gri.


Corvin (cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2529 :: 22.2MB