No SSO cookie

58 de km de autostrada costa 4,8 miliarde euro in Romania

voteaza
(0/ 0)
58 de km de autostrada costa 4,8 miliarde euro in Romania
Noutati-auto · · 3 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov, de 58 de km, va fi construit pentru o suma de 4,8 miliarde de euro.

 
 

Tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov va fi finalizat in luna ianuarie 2014, iar suma totala pe care statul roman o va plati in cei 30 de ani, respectiv finantare, proiectare si executie, se ridica la 4,8 miliarde euro, a declarat luni ministrul transporturilor si infrastructurii, Radu Berceanu.

Potrivit proiectului, aceasta suma de 4,8 miliarde euro cuprinde cheltuielile cu imprumutul principal (3,108 miliarde euro), cheltuielile cu imprumutul subordonat - 670 milioane euro, cheltuielile legate de operare si intretinere se ridica la 323 milioane euro, taxele si impozitele si alte costuri - 584 milioane euro si inflatia - 146 milioane euro.

Ministrul transporturilor si infrastructurii, Radu Berceanu, presedintele grupului Vinci si un reprezentant al companiei Aktor au semnat, luni, contractul de concesiune pentru tronsonul de autostrada Comarnic-Brasov. Semnarea contractului, programata pentru ora 17.00, a inceput cu o intarziere de circa 30 de minute, deoarece aeronava Tarom cu care presedintele grupului Vinci a ajuns in Romania a aterizat pe Otopeni cu intarziere.

Tronsonul Comarnic-Brasov are o lungime de 58 km si este considerat cel mai dificil tronson din cadrul viitoarei autostrazi Bucuresti-Brasov.

Robert Ghegrhe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (3)

scris de Anonim

mi se par exagerate costurile...dar vorba lui daniel ... "k la noi la nimeni...". am citit despre costurile implicate in construirea de autostrazi din tarile europene, iar asa sume pentru un km, chiar nu am remarcat...pacat k ne furam singuri caciula si nu suntem in stare NOI, statul roman sa ne facem autostrazi...Berceanu asta ...si ceilalti, pe care nu ii stim...

scris de Anonim

SA TRAITI....BINE!!!!!

scris de Anonim

BUNA ZIUA ,PAI K LA NOI LA NIMENI, CU PARERE DE RAU DAR NATIE MAI PROASTA CA NOI NU AM VAZUT,PUR SI SIMPLU SUNTEM DUSMANI PE NOI PE BINELE NOSTRU SI VIITORUL COPIILOR NOSTRI. SUNT DE ACORD CU INTRODUCEREA LEGII IMP PE AVERE(VEKEA LEGE 18) SI ATUNCI VOM VEDEA ADEVARATII OAMENI CARE AU FAKUT AVERI CINSTITE SI CINE NU. UN SALUT LA TOTI ROMANII CINSTITI.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1800 :: 15.06MB