No SSO cookie

444 de soferi din Capitala au folosit politele RCA in 15-16 decembrie

voteaza
(0/ 0)
444 de soferi din Capitala au folosit politele RCA in 15-16 decembrie
Noutati-auto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cel putin 444 de soferi din Capitala au fost nevoiti sa foloseasca politele de asigurare auto in cele doua zile cu zapada 5 16 decembrie.

 
 
In perioada sarbatorilor creste nu numai numarul de accidente, ci si numarul de asigurari RCA incheiate pentru anul viitor.

RCA-ul poate fi incheiat oricand in timpul anului, insa majoritatea soferilor prefera sa faca acest lucru in perioada decembrie ianuarie.

Anul acesta, soferii pot incheia politele RCA rapid, in galeriile comerciale din marile hipermarketuri. Aici ei pot gasi, intr-un singur loc, oferte de la mai multe companii de asigurari, iar pretul unei polite, pe un an de zile, pentru o masina intre 1201 si 1400 cmc, incepe de la 192 de lei.

Galeriile comerciale in care se poate incheia polita RCA Rapid sunt Centrul comercial Auchan Titan, Centrul comercial Orhideea, Centrul comercial Feeria, Centrul comercial Esplanada, in Bucuresti, Euromall, Auchan, in Pitesti, Iulius Mall, Polus Center, in Cluj, Galeria Comerciala TOM, in Constanta, si Centrul Comercial Felicia, din Iasi.

Total Advisor Insurance Broker este o companie independenta de brokeraj in asigurari, cu o experienta de sapte ani pe piata romaneasca. Total Advisor ofera o gama larga de servicii de consultanta, de la asistenta totala pentru daune auto, pana la programe complete de management al riscurilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1817 :: 18.66MB