No SSO cookie

Răsturnări de situaţie în a V-a etapă a CNK Dunlop 2012

voteaza
(0/ 0)
Răsturnări de situaţie în a V-a etapă a CNK Dunlop 2012
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu numai o etapă înainte de finalul actualului sezon al CNK Dunlop, lupta kartiştilor pentru titlu se ascute.

 
 

Desfăşurată în acest week-end pe pista circuitului de karting de la Arad, cea de-a cincea etapă a Campionatului Naţional de Karting Dunlop 2012 a aliniat la start doar 37 de piloţi la cele 7 clase formate în competiţie. Vremea caniculară şi ambiţiile piloţilor micilor bolizi au sporit întrecerea şi au adus răsturnări de situaţie spectaculoase la aproape toate clasele.

Cea de-a V-a etapă a CNK Dunlop 2012, desfăşurată în weekend-ul 25-26 august la Arad, a aliniat 5 piloţi la clasa PUFO, 6 la KID KART, 8 la MINI, 4 la KF2, 5 la N100 ICA, 7 la KZ2 şi doar 2 la Rotax.

Disputa de la PUFO a fost tranşată după cele două zile de concurs între Matei Stoian, Tudor Chiorean şi Marco Bota, după ce în prima manşă configuraţia podiumului îl anunţa ca favorit pe Marco Bota, urmat de Tudor Chiorean şi, respectiv, Theodor Nicoară. După clasarea pe ultimul loc în prima manşă a etapei, Matei Stoian a dat dovadă de o revenire extrem de spectaculoasă, obţinând victoria clasei în etapa arădeană.

La clasa KID KART, timpii obţinuţi de Rareş Andrei Cărbunaru în ambele manşe de concurs l-au calificat în postura de lider detaşat al clasei, în timp ce surpriza etapei la această clasă a oferit-o la Arad pilotul CRG, Porje Ştefan. Micuţul pilot a urcat în manşa finală de pe a patra poziţie a clasamentului pe a doua treaptă a podiumului devansându-i pe Răzvan Onoaie şi Tudor Chimişliu.

Fără surprize pe pista de la Arad a fost clasa MINI, care a înregistrat atât în manşa 1 de concurs cât şi în manşa finală aceeaşi configuraţie a podiumului: Vlad Gyenge, Alexandru Dina şi Richard Cobilanski. Ultimii doi se numără printre cei mai noi piloţi licenţiaţi FRAS, piloţi care au ridicat numărul kartiştilor înscrişi în rândurile Federaţiei Române de Automobilism Sportiv la peste 100. Cei trei câştigători ai clasei MINI au primit de asemenea câte un set de anvelope Dunlop, ca urmare a performanţei lor în etapa arădeană.

Situaţie similară celei de la clasa MINI s-a înregistrat şi la KF2 unde structura podiumului din manşa 1 de concurs a fost aceeaşi cu cea din manşa finală. Pe podiumul clasei au urcat astfel Tiberiu Iorgulescu, Andrei Morariu şi Alexandra Baldovin.

La N100 ICA podiumul final i-a avut pe primele două poziţii pe Ernest Chira şi Mihai Dudaşu, în timp ce pe a treia treaptă a podiumului a urcat Remus Gherghinescu, care a urcat două locuri în clasament după manşa 1 de concurs, devansându-și coechipiera din clubul CRG, Raluca Chiriţă.

Un podium final diferit faţă de prima manşă a etapei a oferit şi clasa KZ2. Aici, victoria finală i-a revenit lui Andreea Raimondi, locurile doi şi trei fiind ocupate de Vlad Leah şi respectiv Nicolae Trifu, în timp ce potrivit primei manşe de concurs, Vlad Leah îşi adjudeca victoria în faţa urmăritorilor săi A. Raimondi şi N. Trifu.

Disputa la clasa Rotax s-a efectuat exclusiv între Daniel Vonica, cel care şi-a adjudecat şi victoria clasei, şi Radu Marcu, urmând ca disputa finală a clasei pentru podiumul de final de sezon să fie dată la Bucureşti în prezenţa piloţilor tradiţionali ai clasei.

Pentru performanţa lor, au mai fost premiaţi primii trei de la KZ2, şi primii de la KF2 şi N100 ICA, fiecare obţinând câte un set de anvelope DUNLOP.

Următoarea etapă a CNK DUNLOP 2012 se va disputa pe circuitul de karting AMKCart de lângă Bucureşti, în perioada 15-16 septembrie a.c. Această etapă va conta totodată ca ultima etapă a sezonului actual de karting.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2034 :: 22.2MB