No SSO cookie

Marinescu va pleca de pe patru in a doua cursa din Austria

voteaza
(0/ 0)
Marinescu va pleca de pe patru in a doua cursa din Austria
MotorSport Romania · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pilotul roman de Formula 2 Mihai Marinescu va lua startul de pe patru in a doua cursa din Austria, dupa ce in prima cursa de sambata a reusit sa obtina primul podium al carierei sale.

 
 

Tanarul pilot roman Mihai Marinescu continua sa faca senzatie in Formula 2, acolo unde ieri a obtinut primul sau podium din cariera. Astfel, ''Beu'' va pleca de pe locul patru in a doua cursa din Austria, la finele unei noi sesiuni de calificari extrem de reusite.

Marinescu a inceput furibund week-endul din Austria, ocupand locurile patru si doi in antrenamentele libere de vineri. Evolutiile bune nu s-au incheiat insa aici, brasoveanul de 22 de ani luand startul in cursa de sambata de pe patru si incheind-o pe trei.

Romanul va lua startul tot de pe pozitia a patra si in cursa de duminica, Marinescu fiind depasit in calificari de aceiasi piloti care il depasisera si sambata. De data aceasta insa, italianul Mirko Bortolotti, liderul clasamentului general, va pleca din pole-position, elvetianul Christopher Zanella va fi al doilea la start, iar ibericul Ramon Pineiro va lua startul de pe locul trei.

Mihai Marinescu a fost mai lent cu aproximativ jumatate de secunda decat Bortolotti, dar a fost la mai putin de doua zecimi de secunda de Zanella si Pineiro, ceea ce ne da sperante mari ca romanul ar putea sa repete isprava de ieri si sa reuseasca doua podiumuri consecutive in Formula 2.

Cursa de duminica, de pe circuitul Red Bull Ring, va avea loc cu incepere de la ora 15:45 si va fi transmisa in direct de postul de televiziune Sport.ro.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0542 :: 17.86MB