Tanarul pilot roman Mihai Marinescu a ocupat locul al patrulea in prima sesiune de antrenamente libere de vineri din Austria, obtinand un timp foarte apropiat de primele trei. Cel mai rapid pilot a fost italianul Mirko Bortolotti, urmat de elvetianul Christopher Zanella.
In Austria, pe noul circuit Red Bull Ring, se vor disputa in acest week-end rundele cu numarul 11 si 12 din actualul campionat al Formulei 2, iar Marinescu se anunta drept unul dintre principalii favoriti la podium. De altfel, brasoveanul, clasat doar pe noua in ierarhia generala a pilotilor, nu a reusit niciun podium in acest sezon, in ciuda catorva evolutii bune.
Marinescu a fost cel mai rapid vineri timp de cateva zeci de minute, cu un timp de 1:23,625, timp imbunatatit pana la urma de trei alti piloti. Mirko Bortolotti a stabilit cel mai bun timp, cu doar trei zecimi sub timpul lui ''Beu'', in vreme ce Christopher Zanella si Jack Clarke au fost mai rapizi decat pilotul nostru cu mai putin de o zecime de secunda.
Pe de alta parte, Marinescu a fost mai rapid cu aproape trei zecimi de secunda decat ocupantul locului cinci, spaniolul Ramon Pineiro, ceea ce ne da sperante ca romanul ar putea macar sa-si egaleze performantele de la Silverstone si Brands Hatch, atunci cand s-a clasat pe patru.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!