No SSO cookie

Zoomer, un nou stil de viata de la Honda

voteaza
(0/ 0)
Zoomer, un nou stil de viata de la Honda
Moto · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Implicarea firmei Honda �n lumea scuterelor dateaza de c�teva generatii si acopera toata gama de scutere, merg�nd de la modelele mici, dar inteligente si stilate, de 50 cmc, p�na la prestigioasele modele de lux Silver Wing de 600 cmc. echipate cu ABS. Cu toate acestea, scuterele mici ocupa un loc special �n portofoliul de produse al firmei Honda, pentru ca acestea asigura oamenilor de toate v�rstele si profesiile un mijloc de transport ieftin, sigur, care economiseste timp, dureri de cap si resurse naturale.

 
 
[poza1s]Programat sa soseasca �n anul 2005 �n Europa, cel mai recent model adaugat de Honda gamei sale diverse de scutere este Zoomer - o afirmare viguroasa a unui design simplu, pe gustul tinerilor, care cucereste noi terenuri �n lupta pentru un transport zilnic economicos. Cu un stil unic, suficient de salbatic pentru a aduce un z�mbet pe chipul fiecarui privitor, cu un motor nou �n patru timpi, cu patru supape, cu racire cu lichid, cu injectie de combustibil programabila (PGM-FI), noul Zoomer �si merita renumele datorita performantelor deosebite si a unui caracter functional care va atrage un mare numar de adepti �n r�ndul tinerilor care cauta tot ceea ce este nou si incitant. Cu un aspect sobru si o constructie fara exces de finisaj, Zoomer evita eleganta si rafinamentul �n favoarea unui aspect mai robust si a [poza2s] cresterii placerii unei calatorii lipsite de griji, ceea ce prezinta o atractie deosebita pentru oamenii tineri aflati permanent �n miscare. Daca exista ceva care face ca Zoomer sa fie mai deosebit, acesta este fara nici un dubiu designul sau lipsit de ornamente, cu profilul zvelt conturat al seii, care pare sa planeze �n aer deasupra unui cadru de sa robust, din tevi de otel �ncorporate. Dedesubtul seii sale cu un contur extrem de confortabil, Zoomer prezinta o zona libera spatioasa deasupra unui suport turnat din plastic, proiectat pentru a transporta aproape orice obiect care �ncape �ntre traversele sub-cadrului pentru sa. De la pantofi si patine p�na la carti si cutii pline de diverse obiecte, sau chiar un skateboard, zona de bagaje a modelului Zoomer asigura motociclistului o libertate maxima �n ceea ce priveste transportul bagajelor. C�rligele de amarare pozitionate strategic faciliteaza legarea si asigurarea �n partea inferioara indiferent de bagajul aflat [poza3s]la bord. CARACTERISTICI TEHNICE �Motorul de 50cm�, usor, �n patru timpi si cu patru supape, cu racire cu lichid , tip SOHC, cu un singur cilindru, asigura o putere mare pentru circulatia �n oras. �Noul sistem PGM-FI inovator este cel mai mic de acest tip fabricat de Honda si sistemul cel mai avansat din punct de vedere tehnologic realizat vreodata pentru aceasta capacitate cilindrica, asigur�nd performante impresionante, economie maxima de combustibil si cel mai mic grad de poluare existent. �Sistemul de aprindere integral electronic, care nu necesita �ntretinere, �mpreuna cu sistemul avansat de injectie de combustibil, asigura porniri usoare si functionare sigura. �Demarorul electric, actionat de la buton, utilizeaza alternatorul fara perii al motorului �n cadrul unei perfectionari care elimina necesitatea unui demaror separat (precum si greutatea aferenta acestuia), pentru porniri rapide, sigure [poza4s]si extrem de silentioase. �Unitatea de control electronic (ECU) asigura controlul urmatoarelor elemente: injectia de combustibil, momentul aprinderii, alternatorul, demarorul, pompa de combustibil electromagnetica si supapa de control a sistemului automat programat de admisie a aerului. �Pompa electromagnetica de combustibil, ultra-compacta, continuta �n rezervorul de combustibil de dimensiuni reduse, amplasat sub podeaua scuterului Zoomer. �Pompa de apa actionata magnetic, usoara si care nu necesita �ntretinere, elimina necesitatea etansarii mecanice. �Radiatorul compact, montat pe motor, are nervuri de aluminiu pentru racire optima indiferent de conditiile de calatorie. ��ntinzator automat de lant care practic nu necesita �ntretinere. �Sistem de evacuare extrem de silentios. �Sistemul de transmisie prin curea trapezoidala al firmei Honda, �n �ntregime automat, asigura o accelerare energica si practic nu necesita �ntretinere. �Cadrul frontal din aluminiu turnat sub presiune, din doua bucati si cadrul din partea din spate-sus, din tevi de otel, prezinta o imagine dinamica. �Suspensia frontala cu furca dubla asigura o cursa de 49 mm pentru o calatorie sigura.Un singur brat oscilant din aluminiu cu suspensie cu un singur amortizor, asigura o cursa de 65 mm pentru o calatorie confortabila. �Sabotii compacti de fr�na fata si spate asigura o putere de oprire previzibila. �Anvelopele supradimensionate montate pe jante din otel ambutisat asigura aderenta sigura si �n acelasi timp ajuta la amortizarea socurilor produse de denivelari. Caracteristici suplimentare �Şa capitonata adecvat, cu �naltime redusa, 735 mm, pentru cresterea sigurantei la oprire. �Podea plana, spatioasa, care asigura spatiu mai mult dec�t suficient pentru miscarea picioarelor, pentru asigurarea unui confort deosebit pe termen lung. �Grupul de instrumente: vitezometru analogic, kilometraj si lampi de control pentru nivelului combustibilului, pentru temperatura lichidului de racire si pentru faza scurta / lunga. Lampa de avertizare pentru nivelul combustibilului se aprinde atunci c�nd �n rezervor a mai ramas aproximativ 1 litru de combustibil. �Indicator acustic semnalizare. �Fr�na de m�na. �Suportul pentru casca de protectie mentine casca la locul ei sub sa. �Levier comod si eficient pentru pornirea la pedala, care genereaza o sarcina suficienta pentru a alimenta sistemele de aprindere electronica si de injectie de combustibil pentru porniri rapide si usoare � chiar si atunci c�nd bateria este descarcata. �Suport pentru picioare usor de utilizat. �Faruri duble �n forma de ochi de insecta cu doua becuri de 35W. Faza scurta / lunga asigura iluminarea adecvata pe timp de noapte. �Baterie care nu necesita �ntretinere. �Comenzile si butoanele de pe ghidon utilizeaza simbolurile grafice internationale standardizate ISO.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

e cel mai tare scuter anyi sunet

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0846 :: 17.77MB