No SSO cookie

EXCLUSIV! Primul interviu al lui Ben Spies dupa prima sa victorie din cariera in Moto GP

voteaza
(0/ 0)
EXCLUSIV! Primul interviu al lui Ben Spies dupa prima sa victorie din cariera in Moto GP
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro va ofera in exclusivitate primul interviu oferit de americanul Ben Spies dupa prima victorie din cariera acestuia in Moto GP.

 
 

Pe americanul Ben Spies il urmaream de mai multa vreme pentru realizarea unui interviu. Pilotul de Moto GP in varsta de 26 de ani a atras multe priviri inca de la debutul sau in motociclism datorita stilului de a pilota, tupeului si agresivitatii sale.

Intamplarea a facut ca momentul realizarii interviului cu Ben Spies sa fie chiar in cel mai bun moment al carierei sale de pana acum, imediat dupa prima victorie obtinuta in Moto GP, in cursa desfasurata in acest weekend in Olanda, pe circuitul de la Assen.

Spies, care piloteaza pe o motocicleta de uzina Yamaha, astepta de trei ani acest moment, moment pe langa care a trecut in mai multe randuri, obtinand trei podiumuri pana acum, dar si mai multe locuri patru, cinci sau sase in sezonul 2010 si in debutul acestui sezon.

Dar haideti mai bine sa-i dam cuvantul lui Ben Spies, cel care a acceptat sa vorbeasca pentru publicul din Romania despre poate cel mai frumos moment al carierei sale de pana acum.

Reporter: Ai fost campion deja in World Superbike, in AMA Superbike, AMA Superstock, AMA Formula Xtreme si in Campionatul Mondial de Superbike. Pe cand ne putem astepta sa repeti aceste succese si in Moto GP?

Ben Spies: Sunt mandru de toate aceste performante ale carierei mele de pana acum si as da orice sa devin campion si in Moto GP. Cu toate acestea, mi-e greu sa fac vreun pronostic sau sa prezic ceva in legatura cu momentul in care se va intampla acest lucru. Un lucru este insa sigur, voi da mereu suta la suta si voi incerca intotdeauna sa fiu cel mai bun.

Rep.: Cat de speciala a fost pentru tine victoria de la Assen, in conditiile in care aceasta a fost prima din cariera ta, dar avand in vedere si ca s-a intamplat cu ocazia aniversarii a 50 de ani de cand Yamaha a inceput sa concureze in Grand Prixuri?

B.S.: Ce pot sa spun altceva decat ca simt ca facem istorie? Sa castig aceasta cursa, in acest moment al carierei mele si in acest moment special pentru Yamaha este un privilegiu si cu siguranta ca nu o sa uit niciodata aceste zile.

Rep.: Ai reusit prima ta victorie in Moto GP de-abia la a 28-a cursa din cariera. Ai simtit in vreun moment presiune din partea oficialilor echipei, din partea presei sau din partea fanilor tai?

B.S.: Oficialii Yamaha nu mi-au zis nimic in niciun moment, presa m-a sprijinit intotdeauna, indiferent daca am fost al doilea, la mijlocul sau la coada clasamentului, iar din partea fanilor mei nu am simtit niciodata niciun fel de presiune, ci doar sprijin si pasiune.

Rep.: Este dificil sa faci parte din aceeasi echipa cu campionul mondial en-titre, Jorge Lorenzo?

B.S.: Nicidecum. Jorge este un coechipier extraordinar si un prieten foarte bun.

Rep.: Ai simtit in vreun moment ca acesta ar fi tratat diferit fata de tine, Colin Edwards sau Cal Crutchlow in interiorul echipei Yamaha?

B.S.: Pai da, ar trebui sa fie tratat diferit, doar e campionul mondial, nu? ( Rade) Nu, nici vorba de asa ceva, echipa Yamaha este ca o familie si in niciun moment nu s-a pus problema ca vreunul dintre piloti sa fie privit altfel decat ceilalti.

Rep.: Esti in acest moment pe locul sapte in ierarhia generala a pilotilor. Care sunt obiectivele tale pentru restul sezonului? Crezi ca poti castiga si alte curse in 2011?

B.S.: Obiectivul meu este acelasi ca pana acum, si anume sa fiu cel mai bun de pe pista la fiecare cursa. Si da, sigur ca mi-as dori sa mai castig curse in acest sezon si cred ca o pot face.

Rep.: Cat de periculos este motociclismul in comparatie cu alte sporturi cu motor? Te gandesti des in momentele in care concurezi la riscurile la care te supui in timpul unei competitii?

B.S.: Sunt multe sporturi care sunt periculoase. In Moto GP, este important sa ai cel mai bun echipament si cea mai stabila motocicleta pentru a nu te expune foarte tare riscurilor. Dar eu nu privesc sportul si viata din perspectiva aceasta.

Cat de periculos este sa nu faci nimic, sa treci pur si simplu prin viata plictisit si gandindu-te numai la lucruri negative? Fiecare trebuie sa-si gaseasca un echilibru in viata si sa fie cei mai buni in ceea ce le place, restul conteaza mai putin.

Rep.: Voiam sa te intreb despre cel mai frumos moment al carierei tale in motosport de pana acum, dar cred ca stiu deja raspunsul la aceasta intrebare. Spune-ne insa care a fost cel mai urat moment din cariera ta si daca a existat vreun moment in care te-ai gandit sa renunti la motociclism.

B.S.: Da, aceasta victorie de cursa si titlul din Campionatul Mondial de Superbike sunt cele mai frumoase momente ale carierei pentru mine. In ceea ce priveste cea mai urata amintire, aceasta este de atunci cand cel mai bun prieten al meu si coechipierul meu a murit intr-un accident de cursa. Dar nu, nu m-am gandit nici macar atunci sa renunt la motociclism.

Rep.: Crezi ca Yamaha poate recupera diferenta din acest sezon dintre ea si Repsol Honda si se poate bate anul viitor la primul loc la constructori?

B.S.: Am mare incredere in echipa Yamaha si o sa am, indiferent de performante. Nu-ti pot insa raspunde la intrebare pentru ca nu stiu absolut nimic despre motocicleta de anul viitor.

Rep.: Cat de important este in motociclism sprijinul financiar? De exemplu, tu ai avut pe cineva care sa te sprijine sau ai ajuns pana aici doar prin talentul si abilitatile tale?

B.S.: Am avut un sprijin foarte important in anii in care eram amator in mama si in prietenul mamei de la acel moment. Mama a ramas apoi alaturi de mine dupa ce s-a despartit de el si m-a ajutat foarte mult in continuare. De asemenea, si sora si tatal meu au renuntat la multe lucruri pentru a ma ajuta sa ajung acolo unde am ajuns. Sunt extrem de recunoscator pentru sprijinul familiei mele, fara de care probabil ca nu as fi putut ajunge atat de sus.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0852 :: 22.17MB