Daca cei 193 CP ai BMW S 1000 RR vi se par insuficienti, inginerii de la MV Augusta au pregatit ceva special pentru voi. Producatorul italian a prezentat recent modelul F4 RR, care dezvolta 198 CP
Puterea este asigurata de un motor complet nou, cu o chiuloasa complet refacuta, prevazuta cu supape de admisie si evacuare mai mari, realizate din titanium.
Puterea maxima este obtinuta la 13.400 rpm, datorita cursei mai scurte a pistoanelor realizate prin forjare si avand greutatea, de asemenea, mai redusa decat cele obisnuite. Supapele de admisie cu functionare variabila si cele de evacuare, care au timpii de lucru 4-2-1-4, asgura o buna "respiratie" a motorului.
Motorul este de 1000 cmc, in patru pistoane.
O cutie de viteze cu rapoarte scurte este insarcinata sa transmita puterea catre roata, in timp ce suspensia semnata Ohlins se asigura ca acea putere ramane pe sol, iar motocicleta sub control. Furca multi-ajustabila pe 43 milimetri este completata de o bara stabilizatoare, in timp ce spatele este sub controlul suspensiei TTX 36. Proprietarul isi poate regla dupa preferinteleproprii, aproape fiecare detaliu al suspensiei, inclusiv unghiul de directie.
Pentru a mai reduce greutatea totala, MV Augusta F4 RR este prevazuta cu jante din aluminiu, insa chiar si asa, greutatea este de 192 kilograme.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!