No SSO cookie

Capirossi va rata Marele Premiu al Japoniei

voteaza
(0/ 0)
Capirossi va rata Marele Premiu al Japoniei
Moto · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Italianul Loris Capirossi nu va putea lua startul in Marele Premiu de Moto GP al Japoniei, acesta suferind de pe urma unei accidentari la umar.

 
 

Pilotul italian Loris Capirossi va rata Marele Premiu de Moto GP al Japoniei, care va avea loc pe 2 octombrie, din cauza unei accidentari la umar. Capirossi, in varsta de 38 de ani, si-a dizlocat umarul drept la Aragon saptamana trecuta si nu doreste sa riste, avand dureri mari la acesta.

Pilotul care alearga pentru echipa Pramac Racing a anuntat deja ca se va retrage la finele acestui sezon, in conditiile in care accidentarile sacaitoare l-au facut sa aiba probabil cel mai slab an din cariera. Astfel, Capirossi se regaseste in acest moment pe locul 17 in clasamentul general al pilotilor din Moto GP, cu un total de doar 29 de puncte, cu cinci abandonuri si cu patru curse la care a absentat sau urmeaza sa absenteze.

'' Imi doream sa alerg in Japonia. Acolo este unul din circuitele mele favorite, am obtinut rezultate foarte bune acolo si multe satisfactii de-a lungul carierei. Totusi, medicii mi-au spus foarte clar ca daca voi concura in Japonia am toate sansele sa-mi inchei cariera mai devreme decat imi doresc. '' a declarat Loris Capirossi.

Echipa Pramac Racing nu a anuntat inca daca il va inlocui pe pilotul peninsular cu un alt pilot in cursa din Japonia sau daca va participa cu doar un pilot, francezul Randy de Puniet. Sylvain Guintoli i-a luat deja locul lui Capirossi intr-o cursa in acest sezon, in vreme ce Andrea Iannone, care a testat pentru Pramac de mai multe ori in 2011, este cotat cu prima sansa pentru a deveni pilot titular in 2012. Totusi, cei doi ar putea fi ''ocupati'' in acel week-end din cursa, Iannone fiind pilot in Moto 2, iar Guintoli in World Superbike.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0652 :: 18.67MB