No SSO cookie

Webber se apara

voteaza
(0/ 0)
Webber se apara
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mark Webber si-a aparat inca o data decizia de a nu dezvalui oficialilor Red Bull accidentarea suferita la umar inaintea Marelui Premiu al Japoniei, accidentare care nu i-a afectat in niciun fel prestatiile de pe circuit.

 
 
Pilotul australian de Formula 1 Mark Webber a insistat intr-o declaratie de presa recenta ca accidentarea la umar suferita inaintea Grand Prix-ului Japoniei nu i-a influentat in niciun fel randamentul si de aceea a ales sa nu informeze oficialii echipei Red Bull in legatura cu aceasta.

Noile declaratii ale lui Webber vin dupa ce Christian Horner, seful Red Bull, s-a declarat dezamagit de atitudinea australianului, care nu a avut incredere in echipa sa. Webber spune acum ca nu ar fi avut nicio ezitare sa marturiseasca o accidentare care i-ar fi pus in pericol evolutiile de pe circuit, dar ca nu a fost vorba de asa ceva.

'' Nu era nevoie sa vorbesc despre asta cu cineva. Umarul nu-mi facea nicio problema, iar eu am simtit ca pot pilota atat in siguranta, cat si la randament maxim. '' a spus Mark Webber. In ceea ce priveste injectiile de calmare a durerii administrate de medicul personal inainte de cursa de la Suzuka, australianul le numeste o masura de simpla precautie si spune ca nici acestea nu erau neaparat necesare.

Webber si-a aparat de asemenea si decizia de a face aceste dezvaluiri intr-o carte autobiografica. Astfel, australianul spune ca exact scopul cartii a fost de a da posibilitatea publicului sa afle lucruri putin cunoscute din lumea F 1.


Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1664 :: 17.86MB