No SSO cookie

Webber: A fost numai vina mea

voteaza
(0/ 0)
Webber: A fost numai vina mea
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Australianul Mark Webber si-a recunoscut erorile comise in Marele Premiu de Formula 1 al Valenciei si a declarat ca ar fi trebuit sa termine cursa pe locul secund.

 
 

Mark Webber, pilotul de Formula 1 al echipei Red Bull Racing, a admis ca a gresit in duelul cu Fernando Alonso din timpul Marelui Premiu al Europei si ca ar fi putut sa termine cursa pe locul secund daca nu ar fi comis anumite erori.

Australianul a luat startul la Valencia de pe pozitia secunda, pozitie pe care si-a pastrat-o pana la ultima oprire la boxe, oprire pe care in mod eronat a realizat-o inaintea lui Fernando Alonso, permitandu-i acestuia sa treaca in fata lui si sa-i fure locul al doilea pe podium.

'' Cred ca ar fi trebuit sa terminam pe locul al doilea, dar pana la urma nu s-a intamplat acest lucru. '' a declarat Webber deznadajduit dupa cursa. '' A fost probabil cea mai buna cursa a mea din acest an, in conditiile in care diferenta dintre mine, Seb si Fernando era la un moment dat de doar cinci secunde, dar in final nu a iesit asa cum ne doream si sunt singurul vinovat pentru asta. '' a mai spus Webber.

De asemenea, veteranul australian a dorit sa sublinieze ca decizia de a intra la boxe in acel moment, adica inaintea lui Fernando Alonso, i-a apartinut lui si nu oficialilor echipei, fiind ''un risc pe care mi l-am asumat''.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1526 :: 22.19MB