No SSO cookie

Webber, frustrat de prima sa zi de teste

voteaza
(0/ 0)
Webber, frustrat de prima sa zi de teste
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Evolutii diametral opuse pentru pilotii Red Bull in a doua zi de teste de la Valencia, Sebastian Vettel reusind al doilea timp al zilei, in timp ce Mark Webber nu a putut sa incheie decat 17 tururi, din cauza unor probleme tehnice.

 
 
Mark Webber, pilotul australian al echipei de Formula 1 Red Bull, a fost nevoit sa astepte pana in ultima ora a zilei a doua de teste de la Valencia pentru a putea face in sfarsit cunostinta cu noua sa masina pe pista. Webber a incheiat ziua si mai frustrat decat a inceput-o, fiind nevoit sa renunte dupa efectuarea a doar 17 tururi.

'' Nu a fost cea mai buna zi pentru mine. '' a spus australianul, care a adaugat: '' Adevarata munca va trebui sa inceapa maine( n.r.: azi) pentru noi. Au fost ceva probleme cu instalatia, ceva si pe la pedale, asa ca a trebuit sa astept mai mult decat ne-am fi gandit pana sa ies pe circuit. ''

Sebastian Vettel, pe de alta parte, a avut parte de o noua zi de teste extrem de fasta, cu toate ca a alergat doar jumatate de zi. Germanul a obtinut al doilea cel mai rapid timp, fiind depasit doar de Fernando Alonso, cel care a efectuat insa mult mai multe tururi decat campionul mondial en-titre.

Ian Morgan, seful echipei de ingineri de la Red Bull, s-a declarat multumit de evolutia lui Vettel, cel care '' a mers in mare conform programului''. In privinta lui Webber, Morgan a declarat ca acesta a reusit intr-un final sa parcurga cateva tururi si sa se acomodeze cat de cat cu noul model al echipei, RB7.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1520 :: 22.19MB