No SSO cookie

Virgin si Hispania nu vor folosi KERS

voteaza
(0/ 0)
Virgin si Hispania nu vor folosi KERS
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Nici Virgin si nici Hispania nu vor introduce sistemul Kers din sezonul 2011, urmand sa-l introduca de-abia din 2012, daca le va permite situatia financiara.

 
 
Echipele de Formula 1 Virgin si Hispania nu vor apela la Sistemul Kinetic de Recuperare a Energiei( KERS) in sezonul 2011, conform unor declaratii ale furnizorului de motoare ale celor doua echipe, Cosworth.

Sistemul KERS a fost introdus pentru prima data in Formula 1 in sezonul 2009 intr-o incercare de a impulsiona depasirile si spectacolul. In 2010, echipele au optat sa nu foloseasca acest sistem, dar din 2011 acesta va reveni si va fi utilizat de cea mai mare parte a constructorilor din F 1.

Cu toate acestea, Mark Gallagher, managerul general Cosworth pe probleme de Formula 1, a declarat ca nici Virgin, nici Hispania nu vor utiliza sistemul in sezonul urmator si ca, dintre echipele carora Cosworth le furnizeaza motoare, doar Williams a ales sa reintroduca KERS-ul.

Se pare ca atat in ceea ce priveste echipa Virgin, cat si Hispania, neadoptarea sistemului KERS tine in primul rand de problemele financiare pe care le traverseaza cele doua teamuri, fiind de asteptat ca in 2012 sa treaca si ele la acest sistem, daca vor exista resursele necesare pentru o asemenea mutare.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1488 :: 22.19MB