Sebastian Vettel, campionul mondial en-titre, isi continua galopul de sanatate in sezonul 2011 de Formula 1, pilotul Red Bull ajungand la patru victorii in cinci etape. Vettel s-a impus la Barcelona greu in fata unui Lewis Hamilton extrem de motivat, in timp ce podiumul a fost completat de Jenson Button, cel de-al doilea pilot McLaren.
Cursa catalana a fost una extrem de palpitanta, chiar daca numarul depasirilor nu a mai fost la fel de mare ca in precedentele etape din acest sezon. Astfel, Fernando Alonso a reusit un start senzational, sarind de pe locul patru direct pe primul loc, spre entuziasmul numerosilor fani iberici.
Totusi, pilotul Ferrari s-a stins repede, posibilitatile monoposturilor italiene fiind inca extrem de limitate. In aceste conditii si in conditiile in care Mark Webber a avut o cursa mai degraba stearsa, lupta pentru victorie a fost dusa in doi pana la final, Lewis Hamilton fiind aproape de a realiza surpriza.
Sebastian Vettel a rezistat totusi, in ciuda unor probleme tehnice cu sistemul KERS, dar si cu eleronul reglabil si si-a marit avantajul din ierarhia generala a pilotilor la nu mai putin de 41 de puncte. Al treilea la Barcelona a fost Jenson Button, cel care a beneficiat de o strategie foarte bine aleasa de inginerii McLaren, in timp ce Mark Webber a fost obligat sa se multumeasca cu locul patru.
Fernando Alonso a terminat pe cinci, in timp ce Michael Schumacher a reusit cea mai buna cursa a sa din acest sezon, incheind pe sase, chiar inaintea coechipierului sau de la Mercedes, Nico Rosberg. Pe locul opt s-a clasat un fantastic Nick Heidfeld, cel care a plecat in cursa de pe ultima pozitie, in timp ce Sauber a reusit sa prinda punctele cu ambele masini, Perez incheind pe noua, iar Kobayashi pe zece.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!