No SSO cookie

Trulli critica noile pneuri Pirelli

voteaza
(0/ 0)
Trulli critica noile pneuri Pirelli
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Jarno Trulli a atacat noile pneuri Pirelli, despre care a spus ca sunt insuficient dezvoltate si dezechilibrate, stricand intreg balansul masinilor din F1.

 
 
Italianul Jarno Trulli a criticat noile pneuri Pirelli din Formula 1, spunand despre acestea ca nu sunt bine echilibrate si ca strica si echilibrul general al monoposturilor din F1.

Noile pneuri au fost intampinate cu reactii amestecate, opinia generala fiind insa aceea ca acestea vor face bine Marelui Circ prin rata de degradare superioara fata de pneurile utilizate in sezoanele trecute. Cu toate acestea, veteranul italian nu este de aceasta parere si ataca modul in care pneurile afecteaza echilibrul masinilor.

'' Cred ca muncii de dezvoltare a celor de la Pirelli i-a lipsit ceva. Pneurile nu sunt bine echilibrate. ''
a spus pilotul Lotus, cel care este de parere ca avantajele pe care pneurile le aduc in termeni de degradare nu compenseaza acest mare dezavantaj.

Trulli a tinut sa atace si numeroasele modificari efectuate de FIA in ceea ce priveste specificatiile tehnice ale masinilor din Formula 1. '' Oamenii de acasa vor doar sa inteleaga ce se intampla pe pista, iar daca schimbi lucrurile an dupa an, tot ce o sa faci este sa-i zapacesti mai rau. '' si-a incheiat declaratia acida pilotul in varsta de 36 de ani.


Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2142 :: 17.86MB