No SSO cookie

Theissen va renunta la sefia BMW

voteaza
(0/ 0)
Theissen va renunta la sefia BMW
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mario Theissen va fi inlocuit cu Jens Marquardt in pozitia de manager al sectiei de motorsport din cadrul companiei germane BMW.

 
 
Mario Theissen va renunta la pozitia sa de sef al departamentului de motorsport din cadrul companiei BMW, urmand a fi inlocuit de fostul manager al echipei de Formula 1 Toyota, Jens Marquardt.

Theissen, in varsta de 58 de ani, a ocupat functia de director pe sectia de motorsport a BMW inca din anul 1999 si si-a pregatit retragerea cu mare atentie. Astfel, in conditiile in care BMW va traversa un viitor sezon de tranzitie inainte de intrarea in campionatul DTM in 2012, Theissen a considerat ca acesta este momentul ideal de a preda stafeta succesorului sau.

Marquardt se va alatura echipei BMW de la 1 ianuarie 2011 si va lucra alaturi de Theissen timp de sase luni, dupa care, pe 30 iunie, ar urma sa preia oficial noua functie de conducere.

Atat Theissen, cat si Marquardt s-au aratat increzatori ca aceasta este cea mai inteleapta decizie pentru ambele parti. Theissen a declarat ca vede in mai tanarul sau succesor '' omul potrivit pentru aceasta sarcina provocatoare'', in timp ce Marquardt a declarat ca spera sa nu insele increderea aratata in capacitatile sale, spunand de asemenea ca este un vis implinit pentru el.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2431 :: 17.86MB