No SSO cookie

Schumacher isi recunoaste greseala de la Valencia

voteaza
(0/ 0)
Schumacher isi recunoaste greseala de la Valencia
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Germanul Michael Schumacher a recunoscut ca a gresit in timpul cursei de la Valencia si ca accidentul in care a fost implicat si Vitaly Petrov a fost numai vina lui.

 
 

Michael Schumacher si-a asumat responsabilitatea pentru accidentul in care a fost implicat si Vitaly Petrov in cursa de la Valencia, accident care i-a compromis germanului orice sansa la clasarea in puncte in Marele Premiu de Formula 1 al Europei.

Schumi luase startul in Spania de pe locul opt pe grila, iar sperantele sale la puncte erau extrem de mari, mai ales dupa evolutia din Canada, atunci cand s-a clasat al patrulea si a facut probabil cea mai buna cursa a sa de la revenirea in Formula 1.

Nu a fost sa fie asa insa pentru fostul multiplu campion mondial, acesta acrosandu-l pe rusul Vitaly Petrov in turul 15 si fiind nevoit sa faca o oprire la boxe neprogramata. Acest lucru l-a costat scump pe pilotul Mercedes, cel care in final a incheiat cursa pe locul 17, la un tur de primii clasati.

'' Totul s-a decis in turul 15 atunci cand am dat practic cu piciorul punctelor pe care le-as fi obtinut aproape sigur. L-am vazut tarziu pe Vitaly si am incercat sa franez cat mai tarziu posibil, dar nu am facut altceva decat sa-mi blochez rotile din fata si sa intru in el. A fost in mod clar greseala mea, pe care mi-o asum si pentru care imi cer scuze. '' a declarat Michael Schumacher dupa cursa.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1429 :: 17.86MB