Pilotul canadian Robert Wickens a efectuat zilele trecute la Vairano, in Italia, primele teste pentru echipa de Formula 1 Virgin. Tanarul de 22 de ani, care a semnat un contract de pilot de rezerva cu Virgin, in urma cu trei luni, s-a aflat astfel la prima sa intalnire cu un monopost din ''Marele Circ''.
Wickens si-a inceput cariera in motorsport in 2005, atunci cand a alergat in Formula BMW Sua. Canadianul a participat de atunci in mai multe competitii importante, printre care Formula Renault Eurocup, A1 Grand Prix, Formula 2 si GP 3. In acest sezon, Wickens concureaza in Formula Renault 3.5 pentru echipa Carlin Motorsport si ocupa primul loc in clasamentul general al pilotilor.
Primele teste ale lui Wickens pentru Virgin au decurs bine daca este sa ne luam dupa declaratiile pilotului, dar si ale lui John Booth, managerul teamului de pe locul 11 din Formula 1. '' Robert a facut o treaba exemplara pe durata celor 210 km de teste, mai ales avand in vedere ca acesta a fost primul sau contact cu un monopost de F1. S-a adaptat foarte repede la controalele masinii si la volan si una peste alta a fost o experienta foarte pozitiva pentru el, iar comportarea lui a fost una exemplara. '' a declarat Booth.
Sezonul zvonurilor in Formula 1 poate asadar sa inceapa, canadianul de 22 de ani avand sanse bune de a prinde un loc oficial in ''Marele Circ'' anul viitor. Astfel, niciunul dintre cei doi piloti titulari Virgin in acest moment, Timo Glock si Jerome D'Ambrosio, nu au semnat inca un contract pentru 2012, ceea ce inseamna ca cel putin teoretic Wickens le-ar putea lua locul oricaruia dintre cei doi.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!