No SSO cookie

Primul pilot roman care testeaza o masina de Formula 1

voteaza
(0/ 0)
Primul pilot roman care testeaza o masina de Formula 1
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Luna noiembrie a consemnat o premiera pentru sportul auto romanesc si presa romana de specialitate. Edwin Keleti, editor sef al revistei ProMotor si pilot de raliuri in CNR, a devenit primul roman care a testat o masina de Formula 1.

 
 
[poza1s]Testul a avut loc in sudul Frantei, pe pista "Circuit du VAR".Pentru inceput, un curs teoretic a pus accentul pe diferentele de pilotaj pe care le ridica un monopost, datorita mai ales repartitiei maselor. Acesta a fost urmat de o serie de 15 tururi cu un monopost de Formula 3, cu scopul de adaptare efectiva la senzatiile oferite de un monopost (425kg, 180 CP, cutie secventiala si cunoastere a pistei. Dupa inca o sesiune teoretica specifica monopostului AGS de Formula 1 (507 kg, 650 CP, cutie secventiala, antipatinaj, frane de carbon), a urmat testul propriu-zis.[poza2s] Cele 5 tururi efectuate au reprezentat pentru Edwin, dupa cum declara "cel mai intens moment automobilistic din viata mea, o experienta fabuloasa!", el experimentand acceleratii de la 0 la 200 (doua sute) km/h in doar 4 secunde! Trebuie specificat ca AGS are o foarte bogata experienta in competitiile de circuit inca din anii '60, ajungand ca intre 1986 si 1991 sa participe cu doua monoposturi de constructie proprie in Campionatul Mondial de Formula 1. Din 1992 s-au reconvertit si au devenit cea mai cunoscuta scoala de pilotaj pentru Formula 1 din lume. [poza3s] Cititi pe larg in revista ProMotor de vineri 17 decembrie si vizionati testul in emisiunea ProMotor de sambata 18 decembrie, ora 11:30.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0673 :: 17.84MB