No SSO cookie

Pirelli intareste pneurile din fata

voteaza
(0/ 0)
Pirelli intareste pneurile din fata
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noul furnizor de pneuri din Formula 1 Pirelli a decis intarirea pneurilor fata care vor fi utilizate in 2011, dupa numeroase sesizari venite din partea mai multor echipe din Marele Circ.

 
 
Compania italiana Pirelli, noul sponsor si furnizor de pneuri din Formula 1, a decis sa intareasca pneurile frontale pe care urmeaza sa le utilizeze in sezonul 2011 din F 1, dupa ce mai multe echipe s-au plans de acest aspect.

Primul contact al echipelor din Marele Circ cu noile gume Pirelli a avut loc in luna noiembrie a anului trecut la Abu Dhabi si, chiar daca reactia generala a fost una pozitiva, au fost si cateva aspecte de care s-au plans mai multe echipe. Unul dintre acestea se referea la pneurile din fata, pneuri care nu erau suficient de solide si nu ofereau un control precis in viraje pentru piloti.

Directorul sectiei de motorsport de la Pirelli, Paul Hembery, a declarat ca problema este rezolvata si ca pneurile fata sunt acum mai robuste si ofera un control mai bun. De asemenea, Hembery a declarat ca echilibrul pneurilor spate fusese initial dereglat dupa intarirea acestora, dar ca si acea problema a fost rezolvata.

In privinta testelor pe care Pirelli le va organiza in timpul sezonului 2011, Hembery a declarat ca sunt sigure sesiuni de teste in Istanbul, in aprilie, in Barcelona, in mai si in Bahrain si in Abu Dhabi, spre sfarsitul sezonului, dar ca vor mai aparea si altele in curand, printre locurile in care italienii isi doresc sa mai testeze numarandu-se circuitele de la Monza si de la Spa.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0991 :: 17.86MB