No SSO cookie

Petrov: Kubica nu este un profesor prea bun

voteaza
(0/ 0)
Petrov: Kubica nu este un profesor prea bun
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vitaly Petrov, pilotul care a semnat recent o prelungire de contract cu echipa de Formula 1 Renault, a declarat ca Robert Kubica, coechiperul sau din 2010, nu l-a ajutat cu mare lucru, fiind o fire prea inchisa pentru a oferi sfaturi altcuiva.

 
 
Pilotul rus al echipei de Formula 1 Renault, Vitaly Petrov, a dezvaluit ca Robert Kubica, coechipierul sau de la echipa franceza, nu l-a ajutat foarte mult pe parcursul sezonului sau de debut in Marele Circ.

Petrov a avut evolutii inconstante in 2010, alternand cursele extrem de rapide cu cele in care s-a clasat departe de pluton, si a incheiat ierarhia generala a pilotilor cu un total de doar 27 de puncte, extrem de departe de cele 136 de puncte obtinute de polonezul Kubica.

'' Daca esti coechipier cu Robert nu poti sa inveti mare lucru de la el pentru ca este o persoana foarte inchisa, asa ca nu poti decat sa-i urmaresti datele, sa urmaresti modul in care lucreaza, ceea ce le spune inginerilor si cam atata tot.'' a declarat Vitaly Petrov, care a tinut sa sublinieze insa ca nu-l invinovateste in niciun fel pe colegul sau pentru propriile-i evolutii.

Petrov a incheiat spunand ca i-a fost destul de greu sa invete circuitele si sa se obisnuiasca cu monopostul de Formula 1, dar ca finalul sezonului l-a prins mai increzator in sine si i-a dat sperante ca viitorul sezon o sa fie mult mai usor pentru el.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1357 :: 17.86MB