No SSO cookie

Peter Sauber a cumparat echipa BMW Sauber

voteaza
(0/ 0)
Peter Sauber a cumparat echipa BMW Sauber
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Echipa de Formula 1 BMW Sauber va ajunge in proprietatea omul de afaceri Peter Sauber, si nu la fondul de investitii Qadbak Investment.

 
 
BMW si Peter Sauber au ajuns la un acord in cursul zilei de joi, acesta fiind conditionat de inscrierea echipei in Campionatul de Formula 1 din 2010, a precizat BMW intr-un comunicat. Constructorul nu a anuntat care sunt motivele pentru care a renuntat la acordul cu Qadbak, care era condusa de mai multi oameni de afaceri arabi.

"Sunt foarte multumit ca s-a ajuns la aceasta solutie. Sunt convins ca noua echipa va avea un viitor foarte bun in Formula 1. Ne asteapta noi provocari. Vreau sa multumesc celor de la BMW pentru acesti patru ani", a declarat Peter Sauber.

Echipa anuntase la finalul lunii iulie ca va renunta sa participe la competitie dupa finalul sezonului 2009 din cauza faptului ca va adopta o noua strategie privind investitiile. BMW a terminat in sezonul care s-a incheiat pe locul 6 in clasamentul constructorilor, cu 36 de puncte.

Peter Sauber, in vârsta de 66 de ani, este prezent in sportul cu motor din anii 1970, iar in 2005 a cedat echipa catre BMW, desi a ramas implicat in dezvoltare tehnica. Sediul echipei de Formula 1 va ramâne in Elvetia, dar numarul angajatilor va scadea de la 388 la 250.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1371 :: 18.68MB