No SSO cookie

O companie olandeza a achizitionat 5 % din actiunile Williams

voteaza
(0/ 0)
O companie olandeza a achizitionat 5 % din actiunile Williams
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cinci procente din actiunile echipei de Formula 1 Williams au fost achizitionate de compania olandeza Cyrte din chiar prima zi de listare la bursa din Frankfurt a teamului patronat de Sir Frank Williams.

 
 
O companie de investitii din Olanda a devenit actionar al echipei de Formula 1 Williams, dupa ce a achizitionat un pachet destul de semnificativ, de cinci procente din actiunile teamului patronat si infiintat de Sir Frank Williams.

Compania se cheama Cyrte si este subsidiara a Grupului Delta Lloyd, furnizor de servicii financiare, iar achizitia este prima importanta dupa ce echipa Williams a fost listata la bursa de la Frankfurt miercuri.

Adam Parr, presedintele Williams, s-a declarat multumit de aceasta tranzactie, spunand in acelasi timp ca '' nu este un moment foarte usor pentru a aparea pe piata financiara, dar am simtit dupa discutiile cu investitori din ultima luna ca totul va decurge bine.''

Compania Cyrte, patronata de John de Mol, nu este la prima incursiune in sportul mondial, dupa ce a detinut in trecut actiuni ale producatorului de masini Spyker, dar si ale clubului de fotbal britanic Manchester United.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1544 :: 18.68MB