No SSO cookie

Nico Rosberg, nemultumit ca nu este egalul lui Schumacher la Mercedes GP

voteaza
(0/ 0)
Nico Rosberg, nemultumit ca nu este egalul lui Schumacher la Mercedes GP
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Germanul Nico Roseborg s-a declarat profund nemultumit de tratamentul primit in echipa Mercedes GP de septuplul campion mondial Michael Schumacher, in comparatie cu ceea ce i s-a oferit lui.

 
 
Pilotul german al echipei Mercedes GP, Nico Rosberg, s-a declarat dezamagit de atitudinea conducerii echipei fata de el in acest sezon. Rosberg considera ca prea multa atentie s-a concentrat pe colegul sau de echipa, Michael Schumacher, performantele sale fiind lasate in planul secund.


Nico Rosberg a reusit sa-l domine pe septuplul campion mondial pe durata intregului sezon, clasandu-se in calificarile curselor de 13 ori din 16 mai bine decat acesta. De asemenea, in clasamentul general al pilotilor, Rosberg are nu mai putin de 68 de puncte peste Schumacher, ocupand un onorant loc sapte, la o distanta infima de locul sase.


Rosberg a tinut sa clarifice si situatia referitoare la problemele cu monopostul cu care s-a confruntat coechipierul sau. Astfel, germanul in varsta de 25 de ani a afirmat ca aceleasi dificultati de acomodare le-a avut si el, conditiile oferite celor doi fiind egale. Mai mult, Rosberg considera ca perioada de ajustare ar fi trebuit sa fie mai mica pentru Schumacher, in conditiile in care acesta are o experienta de pilotaj in Formula 1 de peste 15 ani.


In ciuda acestor comentarii, managerul Mercedes, Norbert Haug, a insistat ca Nico Rosberg nu este in niciun fel subapreciat de echipa, fiind considerat un pilot extrem de talentat si de experimentat.


Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1527 :: 22.19MB