No SSO cookie

Newey: Masina din 2011 va fi o evolutie a celei din 2010

voteaza
(0/ 0)
Newey: Masina din 2011 va fi o evolutie a celei din 2010
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Noua masina Red Bull nu va prezenta schimbari radicale fata de monopostul utilizat in sezonul 2010 de Formula 1 si va fi pur si simplu o varianta evoluata, imbunatatita a acestuia, conform declaratiilor lui Adrian Newey.

 
 
Designerul sef al echipei de Formula 1 Red Bull, Adrian Newey, a declarat ca masina Red Bull din sezonul 2011 va fi mai degraba o varianta evoluata a masinii folosite in 2010 decat o masina total schimbata, cu un design nou, radical.

Modificarile tehnice pe care noul monopost Red Bull va trebui sa le inglobeze vor fi eliminarea dublelor difuzoare, precum si reintroducerea sistemelor extrem de voluminoase KERS. De asemenea, distribuirea greutatii in interiorul monopostului va fi aranjata de FIA. Cu toate acestea, Newey este convins ca monopostul RB7, utilizat in 2010, nu va avea nevoie de o regandire din radacini si ca se vor putea efectua aceste schimbari fara a deregla echilibrul unei masini castigatoare.

Intrebat daca se asteapta ca rivalii Red Bull sa se planga inca o data in privinta legalitatii masinii, asa cum au facut-o pe parcursul sezonului trecut, inginerul britanic a raspuns ca spera ca da, pentru ca asta ar demonstra inca o data ca el si ceilalti ingineri fac o treaba atat de buna incat toata lumea crede ca triseaza.

In privinta modificarilor de logistica din sezoanele viitoare, Adrian Newey nu a respins posibilitatea ca Red Bull sa inceapa sa-si produca propriile motoare din 2013 sau sa schimbe actualul furnizor de motoare cu un altul. Printre companiile care ar putea semna un astfel de nou parteneriat cu Red Bull se numara si gigantul german Volkswagen, iar Newey nu a respins aceasta posibilitate.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1870 :: 22.19MB