No SSO cookie

Marele Premiu al Australiei, in pericol

voteaza
(0/ 0)
Marele Premiu al Australiei, in pericol
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Marele Premiu al Australiei este in pericol sa nu se mai regasesca in calendarul Formula 1 din 2011, in urma unor dispute dintre organizatori si forul de conducere al motorsportului australian.

 
 
Prezenta Marelui Premiu al Australiei in calendarul Formula 1 din anul 2011 este in dubiu, in conditiile unor neintelegeri intre organizatorii Grand Prix-ului si organismul de conducere al motorsportului din Australia, CAMS.

Promoterii Grand Prix-ului Australiei au cerut CAMS sa diminueze taxele cerute pentru ajutorul oferit in organizarea cursei. Aceste taxe se crede ca ar ajunge undeva in jurul cifrei de 500 de mii de lire sterline. CAMS nu numai ca a refuzat cererea, dar a si amenintat ca va soma FIA sa elimine etapa australiana din calendarul Formula 1, daca disputa nu va fi solutionata pana la data de 19 noiembrie.

Seful Marelui Premiu australian, Ron Walker, era asteptat sa poarte discutii cu Bernie Ecclestone la Abu Dhabi. Walker s-a declarat optimist ca problema va fi rezolvata pe cai amiabile si a spus ca se bazeaza pe Jean Todt si Bernie Ecclestone, cei care sustin Marele Premiu australian si nu-l vor eliminat din calendarul Formula 1.

De partea cealalta, Bernie Ecclestone a declarat ca nici nu se pune problema ca Marele Premiu de la Melbourne sa nu se organizeze in urmatorii cinci ani, asa cum stipuleaza actualul contract. Totusi, Ecclestone a declarat ca, in cazul in care diferendul dintre CAMS si actualii organizatori de la Melbourne nu va putea fi rezolvat, s-ar putea ajunge la inlocuirea organizatorilor cu altii care sa se inteleaga atat cu CAMS, cat si cu FIA.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.0285 :: 22.19MB