No SSO cookie

Lotus este echipa cu cele mai mari intarzieri la plati

voteaza
(0/ 0)
Lotus este echipa cu cele mai mari intarzieri la plati
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lotus are in medie cele mai mari intarzieri la platile lunare, dintre echipele de Formula 1, la polul opus situandu-se Red Bull si Toro Rosso, care isi achita facturile constant, fara intarzieri de orice fel.

 
 
Conform unui studiu efectuat de compania de informatii de afaceri Dun & Bradstreet, doar doua echipe din Formula 1 isi platesc facturile lunare la timp, restul echipelor avand intarzieri constante, mai mici sau mai mari.

Cele doua echipe care achita facturile fara intarzieri sunt Red Bull si Toro Rosso, in timp ce la polul opus se afla Lotus, care are o intarziere medie de 180 de zile la platirea facturilor. Alte echipe care obisnuiesc sa tina pe jar creditorii sunt Force India, cu o intarziere medie de 30 de zile, McLaren, cu 17 zile, Ferrari, cu 15 sau Renault, cu 14.

Datele au fost colectate in perioada decembrie 2009-noiembrie 2010 si vin sa demonstreze ca, in ciuda unor cresteri economice substantiale ale majoritatii echipelor din F1, exista inca numeroase probleme financiare la majoritatea echipelor importante. De asemenea, trebuie mentionat ca la studiu nu au participat echipele Sauber si Hispania.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1103 :: 17.86MB