No SSO cookie

Lotus este echipa cu cele mai mari intarzieri la plati

voteaza
(0/ 0)
Lotus este echipa cu cele mai mari intarzieri la plati
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lotus are in medie cele mai mari intarzieri la platile lunare, dintre echipele de Formula 1, la polul opus situandu-se Red Bull si Toro Rosso, care isi achita facturile constant, fara intarzieri de orice fel.

 
 
Conform unui studiu efectuat de compania de informatii de afaceri Dun & Bradstreet, doar doua echipe din Formula 1 isi platesc facturile lunare la timp, restul echipelor avand intarzieri constante, mai mici sau mai mari.

Cele doua echipe care achita facturile fara intarzieri sunt Red Bull si Toro Rosso, in timp ce la polul opus se afla Lotus, care are o intarziere medie de 180 de zile la platirea facturilor. Alte echipe care obisnuiesc sa tina pe jar creditorii sunt Force India, cu o intarziere medie de 30 de zile, McLaren, cu 17 zile, Ferrari, cu 15 sau Renault, cu 14.

Datele au fost colectate in perioada decembrie 2009-noiembrie 2010 si vin sa demonstreze ca, in ciuda unor cresteri economice substantiale ale majoritatii echipelor din F1, exista inca numeroase probleme financiare la majoritatea echipelor importante. De asemenea, trebuie mentionat ca la studiu nu au participat echipele Sauber si Hispania.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Mercedes-Benz E 200 W213 AT9

    Exercițiul de echilibru între o rulare confortabilă dar totuși sigură și controlabilă a fost realizat într-un mod desăvârșit în Clasa E, comportamentul său fiind unul închegat, ce transmite șoferului un feedback foarte bun în ceea ce privește rularea.

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9870 :: 17.86MB