No SSO cookie

Liuzzi este increzator ca va ramane la Force India

voteaza
(0/ 0)
Liuzzi este increzator ca va ramane la Force India
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Vitantonio Liuzzi, cel asupra caruia s-a speculat ca ar putea fi inlocuit la Force India de Nico Hulkenberg sau de Paul di Resta, a declarat ca este linistit si sigur ca se va regasi la echipa indiana si in sezonul viitor.

 
 
Vitantonio Liuzzi, pilotul italian care a alergat in sezonul 2010 pentru echipa Force India, s-a declarat inca o data increzator in sansele sale de a ramane alaturi de echipa indiana in Formula 1 si in sezonul 2011, in ciuda faptului ca echipa nu a facut inca un anunt oficial in privinta celor doi piloti pe care ii va folosi anul viitor.

Liuzzi a avut parte de un sezon destul de dificil, confruntandu-se cu numeroase probleme tehnice, dar comitand si cateva greseli destul de mari de pilotaj. Intr-un final, italianul a ocupat locul 15 in ierarhia generala a pilotilor, cu un total de 21 de puncte, 4 pozitii mai jos si 26 de puncte mai putin fata de coechipierul sau, germanul Adrian Sutil.

Speculatiile privind inlocuirea lui Liuzzi au crescut in ultimele saptamani, printre numele vehiculate pentru locul de pilot de la Force India aflandu-se pilotul de rezerva al echipei, Paul di Resta sau fostul pilot Williams, Nico Hulkenberg.

Totusi, pilotul italian in varsta de 30 de ani, a insistat ca are deja un contract semnat cu echipa Force India pana la finele anului 2011, un contract pe care are de gand sa-l respecte si sa-l duca la capat. Referitor la cine va fi coechipierul sau in continuare, Liuzzi a declarat ca se asteapta sa fie tot Sutil, dar ca nu conteaza atat de mult pentru el.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1962 :: 17.86MB