No SSO cookie

Litespeed nu va putea folosi numele Lotus in F1

voteaza
(0/ 0)
Litespeed nu va putea folosi numele Lotus in F1
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Se pare ca echipa britanica de Formula 3 nu a primit oficial acordul de a folosi numele Lotus si risca sa fie actionata in justitie de compania auto care foloseste acest brand.

 
 

Cu putin timp in urma, detinatorii unei echipe din Formula 3 Britanica anuntau ca au primit acceptul de a folosi numele "Lotus" in tentativa lor de a se inscrie in sezonul 2010 al Formulei 1. Din nefericire pentru ei, compania auto care produce supercaruri sub aceasta marca a anuntat ca nu este asociata cu aceasta echipa care incearca sa se foloseasca de numele Lotus si ca vor urma toate demersurile pentru a-si proteja numele, reputatia si imaginea brandului.

 

Totusi, detinatorul drepturilor asupra brandului Lotus este David Hunt, fratele campionului mondial James Hunt, care a cumparat echipa de Formula 1 Lotus la sfarsitul anului 1994 dupa ce a fost declarata falimentara. Producatorul auto Lotus Car Limited este desprinsa din compania fondata in 1952 de Colin Chapman. Asadar, sansele de a revedea Lotus pe grila de start a Formulei 1 au fost diminuate consistent. Este al doilea caz de acest gen dupa ce familia Brabham a amenintat cu actionarea in justitiei a presupusei echipe care incerca sa intre in F1 cu numele fostului campion mondial.

 

Catalin Dinu 

 

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1281 :: 17.86MB