No SSO cookie

Interviu cu Lewis Hamilton inaintea cursei de la Silverstone

voteaza
(0/ 0)
Interviu cu Lewis Hamilton inaintea cursei de la Silverstone
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Lewis Hamilton vorbeste deschis despre importanta combustibililor si lubrifiantilor, dar si despre sperantele si temerile sale cu privire la cursa de la Silverstone.

 
 

Lewis Hamilton a acordat un interviu pentru emisiunea Mobil 1 The Grid, in timpul pregatirilor pentru Grand Prix-ul Marii Britanii de la Silverstone.

Dupa 1993, 2010 este primul an in care pilotii din cursa Silverstone nu vor realimenta. Echipele care se indreapta catre circuitul de la Northamptonshire vor avea nevoie de masini capabile sa parcurga o distanta de 308 km, pe parcursul a 60 de tururi de cursa dificila. Astfel, rolul combustibililor si lubrifiantilor care asigura functionarea motorului in timpul cursei devine extrem de important. Pentru a face fata acestor solicitari, ExxonMobil, partener tehnologic al echipei McLaren din 1995, ofera un nou lubrifiant si combustibil capabil sa ofere eficienta si forta motorului, de care echipa are nevoie fara a compromite standardele inalte de protectie.

Ce astepti cel mai mult de la Silverstone?

L.H. Silverstone este intotdeauna foarte special, pentru ca e Grand Prix-ul de acasa. Ajungi acasa si te simti mai relaxat, pentru ca stii ca vei avea un sprijin extraordinar din partea fanilor tai britanici. Nimic nu e mai emotionant decat sa participi la un astfel de Grand Prix si sa ai un astfel de sprijin. Simti ca inainte sa sosesti castigi automat putin timp, iar apoi provocarea este sa te duci si sa-i faci mandri de tine.

 

Crezi ca organizarea unui Grand Prix al Marii Britanii este o idee buna?

L.H. Cred ca e minunat. Am sprijinit mereu ideea ca avem nevoie de un Grand Prix al Marii Britanii, pentru ca aceasta este patria sporturilor cu motor si sunt foarte multi fani aici. Cred ca avem multe circuite foarte bune aici, insa Silverstone chiar este casa Formulei 1 britanice, asa ca e important sa il pastram.

 

Ai inclus Copse in propriul tau Supercircuit. Ce crezi despre restul Circuitului Silverstone?

L.H. Circuitul Silverstone este unul dintre cele mai rapide din calendar. De exemplu, primul viraj se ia cu 190 de mile pe ora, cu acceleratia aproape la podea. Daca ai masina sub control, mentii acceleratia la maxim la virajele doi si trei, incetinesti putin la patru si inca putin la cinci, apoi revii in forta cu acceleratie maxima la virajul sapte. Partea cu adevarat dificila este ultimul sector cand ajungi sub pod, prin Priory si Brooklands, acesta fiind locul unde se aduna si cei mai multi spectatori sa te vada, asa ca probabil nu vei dori sa faci prea multe greseli acolo. E o cursa extrem de rapida.

 

Cat de importanti sunt lubrifiantii pentru a putea satisface solicitarile acestei curse foarte rapide?

L.H. Cu Mobil 1, poti accelera cu toata increderea. Lubrifiantii sunt peste tot in masina, de la garnituri pana in inima masinii, la motor. Lubrifiantii si combustibilul pe care ii utilizam circula prin masina ca sangele prin corpul omenesc. Cu cat sunt mai curate si mai eficiente, cu atat te poti baza mai mult pe masina si poti face mai multe curse la capacitate maxima.

Iti observi fanii atunci cand esti intr-o cursa?

L.H. Vad intotdeauna fanii atunci cand pilotez. ii vezi zburand pe langa tine si la anumite viraje zaresti pe cate cineva in tribuna oficiala, asa ca esti mereu constient ca fanii sunt acolo.

 

Astepti revenirea la Grand Prix-ul Marii Britanii?

L.H. Abia astept sa ma intorc la Grand Prix-ul Marii Britanii. In 2009 nu am reusit sa am aceleasi rezultate ca in 2008. Nu am avut masina sub control, dar anul acesta simt ca va fi foarte bine si ca voi obtine primul sau al doilea loc in clasament, pentru echipa. Ar fi probabil lucrul cel mai deosebit pe care il pot dori si pe care il pot avea fanii britanici… doi britanici in prima linie. Sa obtinem primul sau al doilea loc ar fi foarte special.



Robert Gherghe

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1499 :: 22.12MB